Maximilian - Arata Bine feat. MefX & DJ Oldskull (Versuri)

Versuri

Maximilian - Arata Bine feat. MefX & DJ Oldskull (Versuri)
Maximilian - Arata Bine cu MefX & DJ Oldskull
Maximilian - Arata Bine feat. MefX & DJ Oldskull (Cenzurat)
Maximilian - Arata Bine feat. MefX & DJ Oldskull (Videoclip Oficial)
Maximilian - Arata Bine feat. MefX & DJ Oldskull (Making Of)

MefX:
Hop, si-am picat la fix
Mi se spune M F X
Stau fix pe beat si pe pix
Calare pe BMX - Hm, Hm, Hm!
Ho! Ia-o de aici ca n-o mai vezi
N-o lasa daca vrei sa o pastrezi
Unde pleci? Eu zic totusi sa te-asezi
Ne uitam si noi la ea c-arata Hm, Hm, Hm!
Ho! Am dat drumu' la bass
Ha! Si te muta prin casa
Nu ascult ce-mi zici in casca
Toti zic ca suna Hm, Hm, Hm!
Ho! Cu volumu' la maxim
Ha! Treaba suna fantastic
Mai bag putin, de ce sa ma abtin?
Tu nu vezi c-arata... Cum arata?

Refren (x2):
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine de tot, arata bine de top

Maximilian:
Ah, da' mai vedem noi dimineata
Cand s-o trezi si m-oi trezi ca are alta fata
Si-o cheama, uhhh, nu mai tin minte
Da' imi amintesc cum ii place sa se alinte (Pisi, pisi!)
Aha, doar stii baiatu'
Conduce mult da' n-are o treaba cu sofatu'
Maxi - mereu le spune verde-n fata
A doua zi nu stau nici daca-mi pune verde-n fata
Ah, imi caut sufletu' pereche
O tanti pusa pe party, sa-mi falseze la ureche
Sa-mi danseze la perete toata noaptea
N-o vreau de nevasta, nici macar sa-mi tina partea
Ah, imi place cum se distreaza
Nu conteaza felu' in care-ncearca sa "danseaza"
Oi fi eu beat da' ea zici ca-i dusa cu pluta
Mai bag putin, tu zi-mi cine-i urata ca...

Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine de tot, arata bine de top

Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine de tot, arata bine de... dop?!

"De top" e acolo, de fapt!

(scratch-uri DJ Oldskull)

Refren (x4):
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine, bine, bine, bine
Arata bine de tot, arata bine de top

Trimiteți un comentariu