Connect-R - Noi Ne Potrivim (Versuri)

Versuri

Connect-R - Noi Ne Potrivim (Versuri)
Connect-R - Noi Ne Potrivim (Karaoke Version)
Connect-R - Noi ne potrivim (Official Video)
Connect-R - Noi ne potrivim (Video Teaser)
Connect-R - Noi Ne Potrivim (Lyric Video)

Tu spui "da", eu zic "nu",
Tot mereu facem cum vrei tu
Eu zic "hai", tu zici "mai stai",
Tu spui destul cand eu cred c-ar mai,
Tu calculata, eu mana sparta,
Tu linistita cand eu vreau cearta,
Eu vreau sa vad meciul, tu filme pe banda,
Si iara ne batem pe telecomanda.

Ce romantic, ce frumos,
Tu prea sexy, eu prea gelos,
Cum de ne-am gasit noi doi?
Unul pace, altul razboi.

Dar noi ne potrivim fiindca ne iubim,
Dar noi ne potrivim fiindca ne iubim,
Da, da.

Eu TV, tu cinematograf,
Eu Directia, tu Holograf,
Eu vreau specific romanesc
Cand tu deja suni la chinezesc,
Eu vreau la munte, tu vrei la mare,
Eu ochelari de schi, tu ochelari de soare,
Votezi cu Escu, eu cu alt Escu,
Eu Eminem, tu Eminescu.

Ce romantic, ce frumos,
Tu prea sexy, eu prea gelos,
Cum de ne-am gasit noi doi?
Unul pace, altul razboi.

Dar noi ne potrivim fiindca ne iubim,
Dar noi ne potrivim fiindca ne iubim,
Da, da.

Spune lumea ca-mpreuna
Suntem un cuplu dezastru,
Dar nici nu vreau sa ma gandesc,
Ce-am fi unul fara altul?
Fizica ne spune clar
Ca extremele se atrag,
Cand e dragoste curata,
Ne unim ca yin si yang.

Ca noi ne potrivim fiindca ne iubim,
Dar noi ne potrivim fiindca ne iubim,
Da, da.

Dar noi ne potrivim fiindca ne iubim (2x)

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro