Maximilian - Domnisoare cu Zhao si Spike (Versuri)

Versuri

Maximilian - Domnisoare cu Zhao si Spike (Versuri)
Maximilian - Domnisoare cu Zhao si Spike
Maximilian - Domnisoare feat. Zhao & Spike (Videoclip Oficial)

Zhao - refren:
Dau o fuga in ora dupa domnioare
Ca nu mai am niciun loc gol de parcare
i o sa parchez la ele in dormitoare
Azi o ardem in deplasare

Maximilian - strofa:
Ok, am o revelaie
Nu-s capabil de-o relaie
Mai nou, pare obligaie
Ce era candva senzaie
Plus ca, nu mai sunt eu
Aa apasat mereu
Lasa-ma sa-i spun ceva
Nici tu nu ma vrei aa
Recunoate, imi sta mai bine
Cand zambesc ca sunt cu tine
Spui ca ma iubeti, i eu...
i eu, i eu, i eu...

Zhao - refren:
Dau o fuga in ora dupa domnioare
Ca nu mai am niciun loc gol de parcare
i o sa parchez la ele in dormitoare
Azi o ardem in deplasare

Maximilian - strofa:
Nu-mi vorbeti o saptamana
Daca nu te in de mana
Nu-mi vorbeti o luna-ntreaga
Incep sa cred c-o sa mearga
Pana te superi iar
N-am facut nimic da-i clar
C-am facut ceva, normal
Numai unu-i vinovat
Mda, i ghici tu care
Mereu acelai, in continuare
Nu mai am stare, il sun pe Zhao
i dau o, dau o, dau o...

Zhao - refren:
Dau o fuga in ora dupa domnioare
Ca nu mai am niciun loc gol de parcare
i o sa parchez la ele in dormitoare
Azi o ardem in deplasare

Trimiteți un comentariu