Maximilian - Fericirea (Banii N-Aduc...) cu Deliric & Junky (Versuri)

Versuri

Maximilian - Fericirea (Banii N-Aduc...) cu Deliric & Junky (Versuri)
Maximilian - Fericirea (Banii N-Aduc...) cu Deliric & Junky

Refren:
Fericirea, vezi ca banii n-aduc
Fericirea, stii ca banii n-aduc
Fericirea, banii n-aduc fericirea
La care-am visat, da', da'

Maximilian:
Da, dar o intretin asa de bine
Ma fac pe mine sa nu mai vreau sa ma cert cu tine
S-o ard chillax la max in noul crib
Pro Evolution Soccer, PS3, Assassin's Creed
Maxi, ai grija la ce spui ca superi fanii
I-auzi, esti de cacat cand iti doresti sa numeri banii
Bine, atunci asa sa fie, bro
Eu de cacat complet, tu saracie, bro
Aha, de-acolo vin si e aceeasi treaba
Mai bine-ai da in astia care fura o tara intreaga
Doar ca sa fie bine pentru toti hotii, prostii
In timp ce noi o ardem vaide mortii nostri

Refren:
Fericirea, vezi ca banii n-aduc
Fericirea, stii ca banii n-aduc
Fericirea, banii n-aduc fericirea
La care-am visat, da', da'

Deliric:
Mi-au zis ca-s francmason, "vrei franci garcon?"
Vrei sa pari patron? Vrei pesetas cabron?
Te-am vazut cu femei, arunci lei grei pe Jidvei
Te-am vazut cu jidani, spargeai bani cu atei
Te-am vazut cu Guess Who, nu stii ca e illuminati?
Si capii au cap de serpilieni ca Okapi Tati
Mi-au zis ca pentru bani am semnat pact cu dracu'
Dar de când am dat BAC-ul imi umplu singur stomacul
Da-l umpli greu cu hip-hop-ul d-aia trag de mine
Sa trag din greu, nu vreau sa trag pe tine
Ca stiu de mult si eu ca banii n-aduc fericire
Dar nu visez la asta, ii vreau pentru supravietuire

Refren:
Fericirea, vezi ca banii n-aduc
Fericirea, stii ca banii n-aduc
Fericirea, banii n-aduc fericirea
La care-am visat, da', da'

Junky:
Da' totusi alergi intr-una dupa ei
Vezi in jurul tau atatia ce-au luat-o pe ulei
E selectie naturala si trebuie sa-ai grija de tine
Dar vrei tot mai mult si-ti pasa de tot mai putine
Si tot ce sclipeste te hipnotizeaza
Nu poti sa te abtii, instinctul animalic tradeaza
Fericirea zboara, decoleaza cat ai clipi
Pentru aur, bijuterii, fii sincer, cat ai munci?
Și da, vreau din rap sa pun bani la ciorap
Sa vad ca într-o zi tre' sa-i arunc ca nu mai incap
Stiu, banii nu aduc fericirea, dac-asa vrei tu s-o iei
Dar te-ajuta sa parchezi intr-un Mertan in fata ei

Refren:
Fericirea, vezi ca banii n-aduc
Fericirea, stii ca banii n-aduc
Fericirea, banii n-aduc fericirea
La care-am visat, da', da'

Trimiteți un comentariu