Maximilian - Italia '98 cu What's UP (Versuri)

Versuri

Maximilian - Italia '98 cu What's UP (Versuri)
Maximilian - Italia '98 cu What's UP

Maximilian:
Stiu, am zis ca n-o s-o fac, dar iata ca va scriu
Sper ca ati ajuns cu bine, chiar daca ati ajuns tarziu
Probabil ne-ati ratat cu vreo juma' de ora
Nu stiu cand ne-om vedea, stiti vorba aia, daca intri-n hora
Sper sa am putere pentru toata
Noi am plecat, ne luam "la revedere" altadata
In doua zile am ajuns la destinatie
Nu-i timp de admirat peisajul, dar Viena e senzatie
E atata agitatie p-aici, e un fel de jungla
Plin de romani gata sa-ti dea de munca
Plin de romani gata sa-ti dea de furca
Noi momentan dormim care pe unde-apuca
Am gasit pentru maica-ta un loc la o manastire
O sa fie OK in vreo doua-trei zile
Cat despre mine, astept o noua zi pe vechile sperante si dureri
Dar nu disper, mai trec o fila-n carnetel

Refren:
Gandurile nu-mi dau pace prin noapte
De ceva vreme tot zboara departe

Maximilian:
10.12.98, dimineata trista
Ma-ta plange, perspective pentru mine nu exista
Desi de-abia am ajuns, am zabovit prea mult aici
Claudiu, ca tu esti mai mare, asculta aici
Fii pregatit sa te lovesti de ziduri
Urmeaza ani ce o sa-ti darame din povesti, din mituri
Vezi tu, viata ti le da sa le primesti ca pe nimicuri
Daca vrei toata povestea, o gasesti in riduri
Stii tu, se zice: cuvintele sunt de prisos
Dar ii curios cum te ajuta atunci cand esti jos
Asta ca in timp ce altii in genunchi arata cu pumnul spre cer
Eu nu disper, mai trec o fila-n carnetel

Refren:
Gandurile nu-mi dau pace prin noapte
De ceva vreme tot zboara departe

Maximilian:
09.07.99, ceru-i la fel de albastru
Doar noi ne indreptam vertiginos spre un dezastru
Maica-ta cedeaza, chiar nu stiu ce se petrece
Pur si simplu nu mai am cu cine ma-ntelege
Tre' s-o supraveghez de foarte aproape
In scurtele momente de luciditate
Ma umple de reprosuri de cateva zile-ncoace
Vrea sa stea numai in biserica si sa se roage
M-a pus sa-i cumpar toate cartile religioase
Incep sa cred ca-s din ce in ce mai periculoase
Crede ca-i persecutata de toti
A început sa auda voci

Refren:
Gandurile nu-mi dau pace prin noapte
De ceva vreme tot zboara departe

Trimiteți un comentariu