Maximilian - Omu' Tau (Versuri)

Versuri

Maximilian - Omu' Tau (Versuri)
Maximilian - Omu' Tau

Maximilian:
Esti tot aici dupa atatea furtuni
Pari a fi singurul adevar dupa atatea minciuni
Ai ars-o si tu prost, am ars-o eu aiurea
Ai stiut mereu sa fugi cand imi era mai draga lumea
Aha, poate c-ar fi trebuit
Sa n-o mai ard cu capul in nori, sa nu mai cred in nimic
Si sa renunt la tot, dar mai ales la tine
Intelege, n-aveam cum, tu m-ai ales pe mine
Nu-i ca si cum am avut ceva de spus
Mi-ai luat inima pe sus, ai plecat cu ea, te-ai dus
Dar de-atunci stiu ca tu esti perechea mea
Vorbele tale, muzica-n urechea mea

Refren:
Fii omul meu
Omul meu din poveste
La-la-lasa-ma sa fiu, la-la-lasa-ma sa fiu eu
Si spune-mi drept lumea voastra daca este
Daca este chiar asa cum se spune?
E pe bune, da-da, pe bune

Maximilian:
Ce-avem noi doi aici e o treaba pe termen lung
Numai tu ma completezi, n-am de gand s-o mai ascund
Te port cu mine peste tot, ma arunc cu tine peste bord
Vorbesc cu tine despre tot, tot, tot
Tooot?! Ce ma-nconjoara, ce ma doare
Ce ma doboara, ce ma pune pe picioare
M surprinzi mereu, nu stiu cum reusesti
Parca nu sunt eu cand te superi si nu-mi mai vorbesti
Aha, e o relatie ciudata
Simt ca te pierd, am o senzatie ciudata
Du-te, tu fa ce stii, eu stiu c-o sa te-ntorci
Eu stiu ca iar o sa ma rogi - „Maxi...

Refren:
Fii omul meu
Omul meu din poveste
La-la-lasa-ma sa fiu, la-la-lasa-ma sa fiu eu
Si spune-mi drept lumea voastra daca este
Daca este chiar asa cum se spune?
E pe bune, da-da, pe bune

Maximilian:
Te-mbraci in haine scumpe ca sa-i atragi pe toti
Sa stii ca cel mai tare te iubesc cand nu le porti
Cand o arzi tu, doar tu, fara machiaj
Fie ca razi sau c ai lacrimi pe obraz
Aha, c-asa se intampla intotdeauna
Pan' la urma cineva tot trebuie sa planga intotdeauna
Aha, cat despre toate celelalte
Ai avut intotdeauna grija sa le alungi pe toate
Pa, mereu m-am bazat pe tine
Hai si canta-mi la ureche, stii ca sunt stresat din fire
Unii zic ca-mi faci bine, altii din contra, ca ma strici
Dar eu uit de toate cand tu vii si-mi zici

Refren:
Fii omul meu
Omul meu din poveste
La-la-lasa-ma sa fiu, la-la-lasa-ma sa fiu eu
Si spune-mi drept lumea voastra daca este
Daca este chiar asa cum se spune?
E pe bune, da-da, pe bune

Trimiteți un comentariu