Maximilian - Superego (Versuri)

Versuri

Maximilian - Superego (Versuri)
Maximilian - Superego

Maximilian:
OK, e oficial, album nou Maximilian
Spun din nou Maximilian, nebun flow, tu duci partial
Asa ca de aici o s-o ard putin mai lent
Asta pentru cei care chiar ca nu-nteleg
Bre, Maxi, esti de cacat
O arzi mult, mult, mult prea umflat
Stiu rapperi ca-ca-care te fac
Ca-ca-ca-ca-care te fac
Personal n-am nicio drama, sunt metafora-pamflet
Ce-i nevoie sa nu mor de plictiseala
Cand cutreier la tine-n MP3er
Ti-o dau la creier Like A Virgin, Like A Prayer, player
Sau cel putin asta e scopul
Ca tu-mi dai sau nu-mi dai votul
Eu n-am stare daca nu stiu c-am dat totul
Ye, e chestiune de mandrie
Ca asa mi-a spus tata mie
Si ca uneori e o prostie
Gen familii care-o ard in doliu de la mult prea mult orgoliu
Te-am pupat pe portofoliu daca ai

Multa atitudine
Prea multa atitudine
De unde atitudine
Atata atitudine
Inceteaza ca deja-mi stai in gat
Poti fi sigur c-o sa iasa urat

Trimiteți un comentariu