Doddy cu Puya - Obisnuiam (Versuri)

Versuri

Doddy cu Puya - Obisnuiam (Versuri)
Doddy cu Puya - Obisnuiam (Extras de pe Maidanez E.P.)
Puya cu Doddy - Obisnuiam (Preview Maidanez E.P. iTunes)

Tracklist:
1. - Puya cu Alex Velea - Praf (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Preview Maidanez E.P. iTunes) - (Versuri)
2. - Doddy cu Puya - Obisnuiam (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Preview Maidanez E.P. iTunes) - (Versuri)
3. - Puya cu Don Baxter - Nu muncesti si stai acasa (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Preview Maidanez E.P. iTunes) - (Versuri)
4. - Puya cu Doddy - Baga Mare (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Versuri)
5. - Puya cu Mahia Beldo - In lumina reflectoarelor (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Preview) - (Preview Maidanez E.P. iTunes) - (Versuri)
6. - Puya cu Don Baxter - Baga Bani (Special Guest Connect-R) - (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Preview Maidanez E.P. iTunes) - (Official Single) - (Official Video) - (Versuri)
7. - Puya - Nimic nu e nou (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Promo) - (Official Video) - (Versuri)
8. - Puya cu Doddy, Posset, Mahia Beldo si Alex Velea - Maidanez (Extras de pe Maidanez E.P.) - (Video Teaser) - (Official Video) - (Mahia Beldo Remix) - (Preview Maidanez E.P. iTunes) - (Versuri)

Obijnuiam sa cred ca singur e mai bine
Si cateodata imi vine sa tin totul pentru mine
Cateodata imi vine sa ma ascund de oricine
Vreau sa fug de oricine si nu ma pot abtine

Dar stiu ca mama mea m-a invatat odata
Ca fara oameni in jur viata poate fi chiar seaca
M-a invatat ca orice ar fi o sa si treaca
Sa am grija la femei fiindca ele vin si pleaca

M-a invatat sa iau doar partea cea buna
Ca ura e sentiment ciudat care se aduna
Si cand te-a prins in vraja ei nu e de gluma
Te face o papusa care numa se razbuna

Yea ar trebui sa fiu okey
Sa le zambesc mereu cu drag semenilor mei
Chiar daca unii sunt misei
Trebuie sa inteleg ca asta a facut viata din ei

OBISNUI-AM-AM-AM OBISNUI-AM-AM-AM
OBISNUI-AM-AM-AM OBISNUI-AM-AM-AM
Sa le fac pe toate fara nimeni in spate,
Fara nimeni sa-mi spuna cand GRESESC sau cand AM DREPTATE!!
Hei, si poate ca totul se-imparte, intre MINE si CEI CARE SUNT APROAPE!! YEAAAH YEA

Puya:
Poti sa ai o vila cu 2 etaje, fara anturaje
Intri-n derapaje
Daca nu ai cu cine sa sari in piscina e ca si cum ai avea
Un Ferarri fara benzina!
Am avut parte de prieteni, de lichele
De femei de casa, de d-alea dupa lovele
De fratiori, de tradatori - dar trebuie sa treci prin toate astea
PANA MORI - Cand ma trezesc in zori,
Cu casa-ntoarsa pe dos,
Rad cand ma gandesc c-aseara a fost frumos
RASUL E SANATOS, la ce folos s-o arzi asa serios?
E periculos - Obisnuiam sa fiu de treaba
Cand a-nceput sa mearga multi erau cu mine,
Apoi au fugit in graba,
Au crezut ca tovarasia este slabiciune
DAR E CEL MAI TARE SENTIMENT DIN LUME!!

OBISNUI-AM-AM-AM OBISNUI-AM-AM-AM
OBISNUI-AM-AM-AM OBISNUI-AM-AM-AM
Sa le fac pe toate fara nimeni in spate,
Fara nimeni sa-mi spuna cand gresesc sau cand AM DREPTATE
Hei, si poate ca totul se-imparte intre MINE si CEI CARE SUNT APROAPE
Eeei

Trimiteți un comentariu