MOJO - Daca strig (Versuri)

Versuri

MOJO - Daca strig (Versuri)
MOJO - Daca strig (Official Single HQ)
MOJO - Daca Strig (Video Teaser)

Si daca strig m-aude cineva
Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Si daca tu mi-ai luat si inima
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Si daca strig m-aude cineva
Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Si daca tu mi-ai luat si inima
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Nu vedeam ce poate fi mai bine
Totusi parca tot lipsea ceva
Chiar si atunci cand erai langa mine
Totusi parca tot lipsea ceva

M-ai lasat sa cred ca-i vina mea
A mea... a mea...

Si daca strig m-aude cineva
Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Si daca tu mi-ai luat si inima
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Si daca strig m-aude cineva
Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Si daca tu mi-ai luat si inima
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Atunci cand imi doream sa-mi fii aproape
Ochii tai priveau altundeva
Gandurile te duceau departe
Departe catre un nou altcineva

Ce-am facut sa merit lipsa ta?
A ta... a ta...

Si daca strig m-aude cineva
Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Si daca tu mi-ai luat si inima
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Iti mai aduci aminte prima oara
Eram doar doi copii ce se iubeau
Acum e doar un gol in care totul pare o-nscenare a ta

Si daca strig m-aude cineva
Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Si daca tu mi-ai luat si inima
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Zambetele mele vor plange-n lipsa ta
Cum de ma tot doare cand nu mai e a mea

Trimiteți un comentariu