Subsemnatu feat. Alan & Kepa - Unde sunt banii? (Versuri)

Versuri

Subsemnatu feat. Alan & Kepa - Unde sunt banii? (Versuri)
Subsemnatu feat. Alan & Kepa - Unde sunt banii? (Official Video)
Subsemnatu feat. ALAN & KEPA - Unde sunt banii? (Video Teaser)

Refren (x4):
Unde sunt banii
Dă-mi toti banii
Ce-ai facut cu banii
Vreau toti banii

Strofa 1 (Subsemnatu):
Am bani am bani, am bani dar n-am
De unde p**a mea zi de zi un gram
Am bani am bani, am bani de dat
La militie, la banci, la impozite de stat
Vreau toti banii sa petrec cu golanii
Cu friptache ca barosanii
Sa vina fetele, sa moara dusmanii
Na fum! Na fum! Cat marocanii!
Uite ce flow iti dau, ramai ca prostu'
De n-ai vazut nici la extraterestru' monstru
Asta dubleaza desigur costu'
Scoate ba netu' esti cam chitros tu
Yeaaaaaahhh Ţi-o zic direct
E timpul sa scoţi banii cand Zic microphone check
YeaaaaaahhhCu ochii pe bani
Illuminati, la Monaco cu un MILF, intr-un Bugatti!

Refren (x4):
Unde sunt banii
Dă-mi toti banii
Ce-ai facut cu banii
Vreau toti banii

Strofa 2 (Alan & Kepa):
- Am bani!
- N-AI BANI!
- N-am bani!
- VREAU BANI! UNII SE DAU MARI MC PRINTRE NANI!
- Vrei bani?
- EXACT!
- Pai ce cacat, cand e vorba de bani nimeni n-are de dat!

Kepa:
PE TOBE BA TATA GATA C-ATAC C-AN TAGADA
TABADAM TABADAM ca Dan Spataru!
PREA MIC SA-NTELEGI, IMI SARE MUSTARU'
BANII SAU MUSTATA! CA VASILE SEICARU!

Alan:
Mic check! Vreau un cec ca sa pot sa-ti dau rap
Pan'atunci cheama militia sa dea muzica incet
Ca peste tot in boxe dam noxe frecvent
Daca taxam la cuvant TE BAGAM IN FALIMENT!
Atent la detalii, nu ma mai lua cu boss
Nu cant in campanii sa-ntorc banii pe dos
P-astia-i miros de la distanta
Vor sa faca bani dand din gura ca orice zdreanta!
Hai zii sa moara m*-ta daca tu ai muncii pe moca
Ai manca numai respect altceva n-ar conta,da,
Vrei sa fii in top sau cam asa ceva?
Pai daca piesa ta e pi*** - poti sa-ti bagi p**a-n ea!

Kepa:
Stam pe beton bem bere la bidon
Cateodata vodka, vin cu sifon
Trotilat atac rup tot ca Maicon
Iete-te mata dau la mic ON
Fast flow, tu da-ma pe slow mo'
Nu-ti vine sa crezi tu pui fata de bou-bou
Lumea zice: "go go dupa coco!"
Tarfele de pe TV suna rau, rau!
Ia da banii-ncoa' ca sa bag rap
Timpu' ma toaca ba tata nu mai pot sa tac
Totu' merge ceas, como estas?
Vrei sa fii mare MC ? Baga Vitamax !

Trimiteți un comentariu