Alan & Kepa - 9Zeci (feat. DJ Dox) - (Versuri)

Versuri

Alan & Kepa - 9Zeci (feat. DJ Dox) - (Versuri)
Alan & Kepa - 9Zeci (feat. DJ Dox) - (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Kepa)
Nu tin cont ca BCR de ce vorbeste lumea
Se pare ca n-are ce sa ma doboare
Te toc de tot, MC de top n-o ard aiurea
Sunt fanatic iubesc rapu' ca Anca Pandrea pe Iura
Asa ca gura! Doar stii ca ma conduce ura!
Haaa... soy imparable locura!
Trimit obuze ca din tanc trag,
Pe bluze am frunze Adi Dassler, i'm the real madafack!
Get the fuck up! Te calc pe cap, hai pleaca-n sloboz sa te bata
De tarfa dopata ba tata patata ratata fututa de garda-n strada.
Pun, baze-n rap ca NASA, iti sare-n aer casa
Kepa, que pasa? Te las s-o zici tu p-asta!
Arma ta e armata ta , esti haimana de mahala,
Da' haita mea, vrea haina ta, da' habar n-ai mata!
Bartai matahala, hai lasă fala, nu inhala harneala
La mic sunt gata sa bag sa sara-n aer hala!
Stii ca sunt tra la la ! lasciate mi cantare ca Toto Cutugno,
Trag tot cu tunu' yo!
Ia zi tu acum, cam cum e sa te pierzi in fum?
Boom face bomba totu' se transforma-n scrum!
Eso es música para mis soldados, fac mare haos
Antrenez trupe de strada, poti sa-mi zici Juande Ramos!
Gata te-atac adica pe flanc, ra ta ta ta din Pac Pac trag
Pe tobe ba tata flic-flac, rimele mele te toaca la cap!
La 24 in noapte apar umbre puse pe fapte
Iti iau banii ,ceasu', lantu', 24 de karate...
Mai bine cara-te, nu suferii de karate...
Calmate, sau te trec pe calmante!
Rimele mele calde cad in cascade de versuri
Regasite-n texte cu 1000 de-intelesuri
Pentru rap am vocatie, defect din fabricatie
Muncitor calificat la mic am sange-n instalatie!

Strofa 2 (Alan):
2013 e, sound de 90,
Am texte care te-ataca daca nu poti sa le-ntelegi
N-am de gand sa-ti fiu pe plac - pa!, iti intru-n cap cu japca!
Rimele mele pe banda vin gramada - respecta arta!
Number one assassin - fii sigur!
E simplu sa-ti omor visele - schimba-ti tripu'
Ca vezi tu, rapu' nu aduce premiul nobel,
Daca vrei s-ajungi pe podium. du-te la "Next Top Model" !
Unii uita reperele, manelele le dau manierele,
Belelele le dau sa le sara penele,
Pe vene le vezi semnele, sechelele le lasa cartierele,
Poate cad toate pe umerii tai ca bretelele!
Cu rap atac clar la cap, pe vers imi vezi detenta
Atent la tot, din start imi las amprenta
Ca acu' ma bag pe sub pielea ta - e gata jafu'
Dacă eram usa de biserica p-aici nu trecea nici d****' !
Alan in timpan, in prim plan pe val, pe-un beat de la Cerbu' imi iau Elan!
Sunt gata sa fac scandal pe track, cand trag atrag atentia man
Fac sa sara sala, nu calc pedala dupa dollars.

N-ai cum sa ma faci tu - hai lasa vrajeala!
Elegant cad pe tobe, hombre stii, zero barat e felu' tau de-a PHI,
Raman la fel indiferent ce-ar fi, ma vezi la costum - am stofa de MC
Te tii de poante ca la balet, tentat de atentat, dopat cu hip hop,
Asta-i atac terorist soldat cu rap , bomba-n boxe-i gata de-atac!
Treaba-i limitata tata da' daca de-ndata tre-s-o tai
Stii bine ca nu pot atunci cand vezi ca pe rap pun accent ca Hyunday
Asa ca dai din cap! Io de fapt tot o fac fara emotii
Din moment ce-o dau din suflet pentru toti bagabontii

Trimiteți un comentariu