Ruby - 1001 nopti (Versuri)

Versuri

Ruby - 1001 nopti (Versuri)
Ruby - 1001 nopti (Official Single HQ)

Strofa 1:
Are atitudine, are adrenalina
Trezeste fiori in suflarea feminina
Oh-oh, oh-oh, yeah boy, ye-ye-yeah boy

Chico eres loco, zici ca vine din Mexic
E stapan pe situatie, stie ca e sexy
Oh-oh, oh-oh, yeah boy, ye-ye-yeah boy

Pre-refren:
Holla, holla, holla, faci inima sa-mi tresara
Vii ca taifunul, pleci ca o rafala
Da-mi un remediu, ca ma bagi in boala

Holla, holla, holla, faci inima sa-mi tresara
Vii ca taifunul, pleci ca o rafala
Da-mi un remediu...

Refren:
Lasa-ma sa te ating macar o clipa
Sunt gata sa cad in ispita
Si mai mult daca poti
O mie si una de nopti

Sa te ating macar o clipa
Sunt gata sa cad in ispita
Si mai mult daca poti
O mie si una de nopti sa-mi dai

Strofa 2:
Si imi dai batai de cap ca ai urme de ruj
Esti barbat dar te porti ca un pusti
Zici ca sunt doar o tipa in geanta cu un catelus
Taci din gura daca nu stii

Bridge:
Cum e, habar n-ai baiete
Nu etala atitudine si fente
Nu-nu-nu stii, habar n-ai baiete
Nu etala atitudine si fente

Pre-refren:
Holla, holla, holla, faci inima sa-mi tresara
Vii ca taifunul, pleci ca o rafala
Da-mi un remediu, ca ma bagi in boala

Holla, holla, holla, faci inima sa-mi tresara
Vii ca taifunul, pleci ca o rafala
Da-mi un remediu...

Refren (x2):
Lasa-ma sa te ating macar o clipa
Sunt gata sa cad in ispita
Si mai mult daca poti
O mie si una de nopti

Da-mi un remediu, da-mi un remediu, ca ma bagi in boala

Refren:
Lasa-ma sa te ating macar o clipa
Sunt gata sa cad in ispita
Si mai mult daca poti
O mie si una de nopti

Sa te ating macar o clipa
Sunt gata sa cad in ispita
Si mai mult daca poti
O mie si una de nopti sa-mi dai

Trimiteți un comentariu