Sloupi & Lucky Way feat. Mellina - O stea cazatoare (Versuri)

Versuri

Sloupi & Lucky Way feat. Mellina - O stea cazatoare (Versuri)
Sloupi & Lucky Way ft. Mellina - O stea cazatoare (Acapella)
Sloupi & Lucky Way ft. Mellina - O stea cazatoare (AlexC Remix)
Sloupi & Lucky Way ft. Mellina - O Stea Cazatoare (Alex K & Zenn Remix) - (Extended Mix)
Sloupi & Lucky Way ft. Mellina - O Stea Cazatoare (Alex K & Zenn Remix) - (Radio Edit)
Sloupi & Lucky Way feat. Mellina - O stea cazatoare (Lyrics Video)

Strofa 1:
Noaptea vine si nu mai pot sa dorm
De dor, de dor
Dar maine e o noua zi
Poate tu vei veni
Poate soarele din nou va rasari
Poate tu vei pleca
Iarasi din lumea mea
Dar departe de acolo ma vei vedea

Bridge 1:
Ingerii-mi pot simti durerea
Exact asa cum o simt si eu
Raiul se afla acum departe de mine
E acolo unde esti, e acolo unde esti

Refren:
Daca stiam ca esti o stea cazatoare
Eu m-as fi transformat demult in soare
Si as fi stralucit sperand ca poate
Ca poate vei veni, ca poate vei veni

Vei veni, vei veni, vei veni, vei veni...

Strofa 2:
Astept acum
Vreau o minune in drum
Dar noi
Tre' sa-o luam pe alte cai

Bridge 2:
Daca ar fi sa aleg ceva in viata mea
Mi-ar fi deajuns doar inima ta
Daca ar fi sa aleg ceva, inima ta
S-o simt cum bate langa a mea...

Langa inima mea...

Refren:
Daca stiam ca esti o stea cazatoare
Eu m-as fi transformat demult in soare
Si as fi stralucit sperand ca poate
Ca poate vei veni, ca poate vei veni

Vei veni, vei veni, vei veni, vei veni...

Trimiteți un comentariu