Vlad Dobrescu - Cum Se Fabrica (Versuri)

Versuri

Vlad Dobrescu - Cum Se Fabrica (Versuri)
Vlad Dobrescu - Cum Se Fabrica (Official Audio)

(DOC):
Bai Dobrescule
Explica-mi si mie cum e cu beat-urile, rimele
Tobele, strofele, zi-mi si mie cum se fabrica

Vlad Dobrescu:
Dintr-un sample simplu, fac publicul
Sa-mi tina pe repeat pentru mult timp beat-ul
Valorificandu-mi celulele cenusii
Orele tarzii s-momentul oportun, ce nu stii
Poti s-tenteresezi si-ai sa vezi ca tin laboratoru
In dormitor ca Dexter
Cu planuri sa domini tot globul
Ma prind diminetile cu-n beat nou trezind tot blocul
De p-un vinyl vechi, iau sunetul il disec, il tai cap
Pe? ? ? si-l trec prin filtre
Pana-ncepe sa sune cum trebuie
Vreun artist vrea un beat gratis, spune-i sa nu-ntrebe
Zi-i sa bage acapella, ca-mi rezerv dreptul de a-mi
Selecta clientela
Ca n-am stat treaz noaptea ca sa? ? ?
Ca sa vina orice carnat si sa dea varza pe el
Stii deja cum le facem
Eu Carbon, Sez, Jupiter, Raze One, Sagace
Si acuma n-ai ce sa mai strici
C-am construit ceva durabil ca extraterestii antici

Refren:
Cum se fabrica
Zi-mi cum se fabrica
Totul natural, frate fi fara panica
Simte cat de fin pica
Cand fac tobele astea si bataile inimii mi se coincid

Cum se fabrica
Zi-mi cum se fabrica
Totul natural, frate fi fara panica
Simte cat de fin pica
Si-ntra peste tine prin speaker

Acum la fel cum Banica Jr. vrea sa fie Elvis
Alti MC dorm si-nchipuie ca sunt pe? ? ?
Cand vine vorba de scris
Le place modul in care-mi
Distribui lirica in linii ca la Tetris
Altii m-au intrebat cum strabat lumea-n lung si-n lat
Stand in camera mea de 3 pe 4
Pai e vorba de concentrare
Pun ce gandesc intr-un text
Dupaia-l spun cu voce tare
Ca rimele-s produsu-n sine
Nu-i publicitate, si d-azi in toate-s originale
Nu publicitate, si cand le bag
Te-ntrebi de unde le scot
Daca mai sunt pe stoc
Fara indoiala frate multe de tot
Da stai asa nu veni peste mine bai nene
Doar ai vazut ce-a patit Steve de pe Animal Planet
Eu redactez catrene, s-apoi le capsez cap la cap
Ca sa capete putere
Sa devastez arene
Sunetistul zambeste nervos cu degetul
P-un buton rosu ca? ? ?
Dar nu mai am de ce sa-mi fac griji
C-am dat mesajul si-am zburat ca extraterestii antici

Refren:
Cum se fabrica
Zi-mi cum se fabrica
Totul natural, frate fi fara panica
Simte cat de fin pica
Cand fac tobele astea si bataile inimii mi se coincid

Cum se fabrica
Zi-mi cum se fabrica
Totul natural, frate fi fara panica
Simte cat de fin pica
Si-ntra peste tine prin speaker

Trimiteți un comentariu