Vlad Dobrescu - Insomnii (feat. Deliric) - (Versuri)

Versuri

Vlad Dobrescu - Insomnii (feat. Deliric) - (Versuri)
Vlad Dobrescu - Insomnii (feat. Deliric) - (Official Video)
Vlad Dobrescu - Insomnii (feat. Deliric) - (Official Audio)

Strofa 1:
Viata asta e ca o cursa,
Dar nu deaia in care vi si alergi,
Si una deaia in care prinzi soareci,
Tu consuma si nu cerceta
Baga-te la rate pana mori cu pupile dilatate privind la televizor,
Eu am altele-n vizor
Plan de evadare gandit,
Deja ma simt vinovat si inca n-am facut nimic,
Chiar sunt necesare atatea camere de luat vederi,
De fiecare data cand ma vad pe strada sa-mi ia datele din buletin
Sa ma-ntrebe incotro ma duc si de unde vin
Devin nesigur de ceea ce simt, ce-mi scapa,
Cred ca-mi pun ceva-n mancare sau in apa ca ma doare capul
Nu pot duce gandul pana la capat,
Sunt ametit dar imi revin si intreb
De ce mi-ar cumpara sufletul cand pot sa mi-l ia direct?
Nu inteleg, nu inteleg,
Si daca as intreba pe
Majoritatea nu s-ar crede parte din majoritate
Eu cu ce sunt altfel? si atunci am realizat
Printre ei sunt si eu, suntem toti vinovati
La un moment dat sigur o sa ne ducem toti dreacu
Si singura veste buna e ca nu mai e asa mult.

Refren (x2):
Noaptea nu pot dormi, am insomnii
Ma prind zorii, nascocind teorii
Si nu pot sa-mi inchid ochii
Ma simt ochit
De un om invizibil,
Ma-ntreb cine o fi?

Strofa 2:
Stiu tavanul asta pe derost
Manjit cu cenusa umbrei arse de un lampa daranos
TV-ul sta inchis, inca prinde un singur post
Ma judeca reflexia din ecranul lui jegos
Vad reluari cu ce-ar fi, ce bine ar fi fost si ce bine ma scoteam
Dar pacat ca am fost prost
Sunt alert pe-ntuneric, apatic pe lumina
Imi port pleoapele din plumb pana am parte de odihna,
Si eu tip dar nu ma aude nimeni, nu-s ca ei,
Ca-s manios pe dumnezei surzi, blestem zei,
C-am rani deschise, nimanui nu-i pasa,
Deaia astept sa vina doamna ca sa mi le coasa,
Si am ajuns sa-mi doresc sa fiu parte din minciuna,
Ca atunci pot spera ca macar e una buna,
Si am impresia ca voi sunteti toti bagati,
Doar ca nu putem sa fim toti hoti bogati,
Dar e un chin sa vezi lumea prin ochii mei
Si ma-nchin ochii lor sa nu-i trezesc si pe ei
Ca am ochii deschisi dar am si insomnii,
Ca o data trezit nu mai poti dormii,
Iti zic…

Refren (x2):
Noaptea nu pot dormi, am insomnii
Ma prind zorii, nascocind teorii
Si nu pot sa-mi inchid ochii
Ma simt ochit
De un om invizibil,
Ma-ntreb cine o fi?

Sa fie oare gabori ce m-au mirosit,
Sau faci predicatori vorbind prostii
Sau profesorii la scoala mintind copii,
Sper ca-ntro zi vei sti...

Trimiteți un comentariu