Vlad Dobrescu - Scumpa Doamna (Versuri)

Versuri

Vlad Dobrescu - Scumpa Doamna (Versuri)
Vlad Dobrescu - Scumpa Doamna (Official Audio)

Scumpa doamna, va scriu despre fiul dumneavoastra,
Pe care l-ati scapat din lant si ma acuzati ca-s
O influenta proasta cu ce scot din condei,
Ce bine ar fi sa fac o strofa-n care totu-i okay,
Si la vreo doua, trei zile dupa ce-am scris-o,
Toata lumea sa se suceasca dupa ce-am zis eu,
Da’ nu-i asa simplu, as vrea sa pot sa-i schimb ca si-o ard tristi, si
Traşi toţi la faţă parcă seamănă cu Cristi,
Si nu vorbesc de INRI, salvatoru’ omenirii,
Zic de Cristi Minculescu care-a fost solist la Iris,
Copilul dumneavoastra se da smardoi pe net,
Injura de pe smartphone-ul ce i l-ati luat pe abonament,
Si daca-i zic ca-mi bag p***-n numele tau,
Mi-o luati şi dumneavoastra-n nume de rau,
S-o lase mai usor cu glumele, zau,
Ca unele-i dauneaza la sanatate ca lu’ 2pac, stiti renumele sau,
Si-ar mai fi mult de spus, da’ m-am gandit sa fiu scurt,
Sa nu tin de treaba un adult ca aveti copil de crescut,
Sau poate credeti c-o fi datoria mea, dar nu-i,
Fiindca educatia trebuie sa i-o faca ai lui, scumpa doamna.

Trimiteți un comentariu