Tranda - Dimineata feat. Deliric & Nane (Versuri)

Versuri

Tranda - Dimineata feat. Deliric & Nane (Versuri)
Tranda lanseaza "CONSTANGELES" (Volumul 1 - EP)
Tranda - Dimineata feat. Deliric & Nane (Official Audio)

Refren (Tranda):
Bum-diggy-diggy, e petrecere
Ye, a venit si soarele
Ma intreaba, din nou, cu toate razele
Ce faci cu viata ta, ba, baiatule?

Am nevoie de-o schimbare
Am nevoie de-o plimbare
De-o plimbare ca asta
In dimineata asta


Strofa 1 (Tranda):
A trecut noaptea, petrecerea e gata
S-a dus magia, se instalează realitatea
Si din unghiul asta vad si-aud tot
Aceleasi polemici pe care nu le mai suport
Nu e niciun dubiu, sunt sparti toti
Stilul asta pentru unii merge ca pe roti
Ma gandesc la viitor, usor se duce dracu'
Pare prea departe de camera in care ma aflu
Deodata il aud pe unul incepand sa rada
„Hai să bem!", in timp ce toarna pe langa
Ma uit in ochi lui si recunosc privirea
Recunosc un om cand mimeaza fericirea
Pe urma le vad pe-alea doua intinse pe jos
Erau cunoscatoare pana la primul joint
Ziceau ca au facultate pe la ora 07.00
E 8 jumate', imi trebuie o plimbare, frate

Refren (Tranda):
Bum-diggy-diggy, e petrecere
Ye, a venit si soarele
Ma intreaba, din nou, cu toate razele
Ce faci cu viata ta, ba, baiatule?

Am nevoie de-o schimbare
Am nevoie de-o plimbare
De-o plimbare ca asta
In dimineata asta

Strofa 2 (Deliric):
Bom-diggy-diggy, bom-bom, Deli-Deli
Ai mintea vraiste, fel de fel de felii, felii
Hai, nu te mai ascunde, franjuri esti
Cat poti sa mai bei, abia mai vorbesti
stiu toti ca minti, ca te minti pe tine
Ca si ei se mint, toti o facem bine
O intelegere tacita, nimeni nu s-agita
O tacere implicita, ascunzi ce te incita
Si petrecem toti, tot din tine vrei sa scoti
Lasi mirajul sa te fure, suntem intre hoti
Parca suntem morti, suntem toti reci
Pan-ajungi cu vase sparte ca la greci, cate seci?
Cate zeci de pahare crezi ca duci?
Oare crezi ca dimineta mai apuci? Vrei sa fugi
Si de soare ca iti spune adevarul in oglinda
Mai bine ss lasi noaptea sa te minta
Dar pana-i timp sa plec, ma prefac ca petrec
Beau doar whisky sec, beau ca sa ma-nec
Si sa uit c-am nevoie de-o schimbare, de-o scapare
Abia stau pe picioare, am nevoie de-o plimbare

Refren (Tranda):
Bum-diggy-diggy, e petrecere
Ye, a venit si soarele
Ma intreaba, din nou, cu toate razele
Ce faci cu viata ta, ba, baiatule?

Am nevoie de-o schimbare
Am nevoie de-o plimbare
De-o plimbare ca asta
In dimineata asta

Strofa 3 (Nane):
O incapere trista, cațiva baieti
Activitatea? Privitul pe pereti
Ma-ntreb unde s-a dus toata distractia
Daca ne leaga viciul sau relatia
Pe unii dintre ei ii vad intaia oara
N-am nevoie de a doua ca sa stiu ca-si dau sa sara
Nicio viziune, vise doar de moment
Iar eu visez la lume spart în apartament
Ceva la mijloc pute si asta nu e marfa
Vorbesc de viata ca situatia e cam grava
M-a prins inca-o zi cu rasaritul sus in geam
Ca zilele trecute, nici nu stiu ce faceam
E prea mult fum, abia gandesc lucid
Am nevoie de-un lichid, simt gatul prea rigid
Se lumineaza afara, becul inca e aprins
Iar eu ma simt ca aprins, tre' sa ies de-aici

Refren (Tranda):
Bum-diggy-diggy, e petrecere
Ye, a venit si soarele
Ma intreaba, din nou, cu toate razele
Ce faci cu viata ta, ba, baiatule?

Am nevoie de-o schimbare
Am nevoie de-o plimbare
De-o plimbare ca asta
In dimineata asta

Refren (Tranda):
Bum-diggy-diggy, e petrecere
Ye, a venit si soarele
Ma intreaba, din nou, cu toate razele
Ce faci cu viata ta, ba, baiatule?

Trimiteți un comentariu