Pepe feat. Arando Marquez - E Vara Mea (Videoclip Oficial)

Videoclip Oficial

Pepe feat. Arando Marquez - E Vara Mea (Videoclip Oficial)
Pepe feat. Arando Marquez - E Vara Mea (Chris Mayer Remix - Extended Mix)
Pepe feat. Arando Marquez - E Vara Mea (Chris Mayer Remix - Radio Edit)
Pepe feat. Arando Marquez - E Vara Mea (Radio Edit)
Pepe feat. Arando Marquez - E Vara Mea (Extended Mix)
Pepe feat. Arando Marquez - E Vara Mea (Versuri)

Videoclipul oficial al piesei "E Vara Mea", colaborarea lui Pepe cu Arando Marquez, Connect-R.

Artist: Pepe (Ionut Nicolae Pascu), Arando Marquez
Compozitie: Connect-R (Stefan Mihalache), Adrian Cristescu
Versuri: Connect-R (Stefan Mihalache), Adrian Cristescu
Aranjament: Buzea Florin, Matache Razvan Costel

Regizor: Dan Petcan
DOP: Bogdan Filip
Director Productie: Andrei Maerean
Coordonator Productie: Radu Selaru
Locatie: The Brick -- Paradisul Verder - Corbeanca
Make-Up: Mirela Ecobici
Costume: Liana Obancea
Hair Styling: George NGB
Foto: Mihai Stetcu

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu