Liry - Fara Tine (feat. JerryCo & Mario V) - (Versuri)

Versuri

Liry - Fara Tine (feat. JerryCo & Mario V) - (Versuri)
Liry - Fara Tine (feat. JerryCo & Mario V) - (Single Oficial)

Mult succes, munti de bani
Jogging la 80 de ani
De noroc, nu mai zic
Vreun Mertzan la loz in plic
Dragoste, calatorii
Doar genii de copii
SI fericire, hey
Si-orice Dracu’ mai vrei
Tu credeai c-o sa mor
Fara tine-aici in zori
Dar de fapt m-am trezit
Si respir mai bine-un pic
Te gandeai c-o sa car
C-o sa-mi arda rucu-n Iad
C-o sa ajung la fund
Sunt mai tare ca oricand
Vad mai clar planuri mult mai mari
Rad mai des nu am nici un stres
Berea mea azi e pe canapea
Bani pe card haine noi
Fiindca nu ma mai jupoi
Ai fost ce aveam mai drag
M-ai tratat ca pe un bastard
M-ai tinut doar in loc ca un ghimpe in pantof
Nu veni nu suna baby nu intreba de moi
Vrei sa vezi unde am ajuns uita-te in sus

Fara tine sunt mai tare
Mi-e mai bine e mai soare
Fara tine parca m-am trezit din nou la viata
Fara tine sunt mai tare
Mi-e mai bine e mai soare
Fara tine fara tine mi-e mai bine

Mii de nopti prin Dubai
Mic dejun la pat sa ai
Numai lux iahtul tau
Limuzine tot ce-i nou
Sa stie toti cine esti
Si cat o sa traiesti
Fara griji sa ai tot orgasm non stop
Fara tine ai sperat sa-mi cada ceru-n cap
C-o sa plang si-o sa suspin dar ceru-i mai senin
Te asteptai sa ma sufoc sa bat pasul pe loc
Sa te strig de la pamant
Mi-e mai bine ca oricand
Fara tine parca c-am renascut
Simt ca pot mai mult si sunt cum vreau si punct
N-am explicatii de dat daca ma imbrac sumar
La fiecare shot sau cand dansez murdar
O sa incerc sa nu te uit de tot dar nu bag mana in foc
Nu-i ocean atat de adanc cat m-ai tras tu la fund
Pun punct fara nici un semn de intrebare
Fara tine sunt mai tare

Fara tine sunt mai tare
Mi-e mai bine e mai soare
Fara tine parca m-am trezit din nou la viata
Fara tine sunt mai tare
Mi-e mai bine e mai soare
Fara tine fara tine mi-e mai bine

Nu-ti face griji
Nu veni nu suna baby nu intreba de moi
Chiar nu-mi mai pasa
Nu veni nu suna baby nu intreba de moi

Fara tine sunt mai tare
Mi-e mai bine e mai soare
Fara tine parca m-am trezit din nou la viata
Fara tine sunt mai tare
Mi-e mai bine e mai soare
Fara tine fara tine mi-e mai bine (x2)

Trimiteți un comentariu