Grasu XXL feat. Mari & DJ Undoo - Blanadeurs (Versuri)

Versuri

Grasu XXL feat. Mari & DJ Undoo - Blanadeurs (Versuri)
Grasu XXL - Drumul Spre Succes (Album)
Grasu XXL feat. Mari & DJ Undoo - Blanadeurs (Making Of)
Grasu XXL feat. Mari & DJ Undoo - Blanadeurs (Videoclip Oficial)
Grasu XXL - Blanadeurs (Freestyle) - (prod. Don Baxter - scratch: DJ Oldskull)

Grasu XXL:
Uita-te la mine, pot sa fac orice
Nu ma opreste nimeni, limita-i la cer
Lasa-ma sa fiu, asta e tot ce-ti cer
Prostii nu-i halesc, nu pot sa-i diger
Zic Maalox Rennie, nu fug dupa premii
Uite ce-am facut si toati-s ali meli
Fac muzica, mai joc un PES
Rup in tara, ce n-ai inteles?
Cu fratii mei, bineinteles
Okapi-n casa, zic turbofresh
Yes, asta-i blana de urs
Nu e niciun concurs, e mai degraba un curs

Refren (Grasu XXL):
Ca asta-i blana de urs
Intotdeauna vreau mai mult
Ca...

Limita-i la cer
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Oricum ar fi, eu tre' sa-ncerc
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Si stiu ca o sa si reusesc

Grasu XXL:
Stiu ca pot sa fiu tot ce pot sa fiu
Cand scriu sunt viu
Sunt Grasu ix, tu iar n-ai inteles
Din Bacau direct in Bucuresti
Bucuresti, 2080
Din '95, rap romanesc
Asta e modelul, tu poti sa-l urmezi
Pe unde mergi acum eu tot am tot mers
Limita la cer, tu nu "janes"
Totul din nimic si nu ma opresc
Ies, ca asta-i blana de urs
Si ca sa fie finuț, hai, toate p****** sus

Refren (Grasu XXL):
Ca asta-i blana de urs
Intotdeauna vreau mai mult
Ca...

Limita-i la cer
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Oricum ar fi, eu tre' sa-ncerc
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Si stiu ca o sa si reusesc

Mari:
Si o ardem pe slow motion
Combatem orice distortion
Lumea radiaza de emotion

Stiu ca pot sa fiu tot ce pot sa fiu
Nu te uita in urma ta
Stiu ca pot sa fiu tot ce pot sa fiu
Puterea poate fi si a ta

Refren (Grasu XXL):
Ca asta-i blana de urs
Intotdeauna vreau mai mult
Ca...

Limita-i la cer
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Oricum ar fi, eu tre' sa-ncerc
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Limita-i la cer
Si stiu ca o sa si reusesc

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro