Cabron - Lupu' de pe maidan (Versuri) - (feat. Peter Pop)

Versuri

Cabron - Lupu' de pe maidan (Versuri) - (feat. Peter Pop)
Cabron - Lupu' de pe maidan (Official Video HD) - (feat. Peter Pop)

S.O.S
Bine ai venit spre drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta...

Stii, mi se spune nasu
C-am atatia fini de ma stie tot orasu
Si toata tara de aici la Timisoara
Cine-i valul nou si toamna si primavara

Mi-au zis ca rapul meu e nou
Ca nu e bine si c-ar trebui sa fac si d-ala rau
Sa caut si alt flow alt cantec alt stou
Alt dj alt om alte haine alt show

Dar am stiut ca drumul ce l-am ales
Inevitabil ma va duce pana la succes
Lupul sare tare si te depaseste saltul
Dau mingea de colo colo cum da briliantul

Jucator in jocul asta trebuie sa fii top
Cu ochii in toate partile ca la caleidoscop
Si de la primul pana la ultimul scop
Sa beau din paharul succesului pana la ultimul strop

S.O.S
Bine ai venit pe drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta...

Cu volanul de S.O.S
Bine ai venit pe drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta...

Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt
Sti… Mi se spune:
Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt

Lupu’ isi schimba haina cand vrea blana lui
Dati-mi un microfon si coroana imparatului
Pune covorul rosu sa-l iau la picioare
Succesul e acolo nu in premii muzicale

Succesul e acolo unde lumea iti stie numele
Tie si masinii tale in care iti cari sumele
Succesul mai si fuge ca joaca urat
Dar eu sunt lup si-am sa mor cu el de gat

Mi-am zis hai du-te si bye bye
Pentru ca n-ai n-ai de ce sa mai stai
Zice baiatul in care nu mai credeai
Ca va putea sa faca ce tu nu puteai

Mirror mirror mirror mirror
Spune-le cine e lup ca Michael in Thriller
Cine nu se incurca si mereu o zice clar
Dar n-are nici un dubiu ca lumea ii zice iar

S.O.S bine ai venit pe drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta...

Cu volanul de S.O.S
Bine ai venit pe drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta…

Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt
Sti… Mi se spune:
Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt
Lupu’ de pe maidan sunt

S.O.S
Bine ai venit pe drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta....

S.O.S
Bine ai venit pe drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta...

Cu volanul de S.O.S
Bine ai venit pe drumul spre succes
E drumul pe care ti l-ai ales
Cu mana ta...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro