Mesaje/Urari de 8 Martie: mame,profesoare,iubite si colege - 08.03.2015

08.03.2015


Mesaje/Urari de 8 Martie: mame,profesoare,iubite si colege - 08.03.2015
Urari de 8 Martie pentru femei: mame,profesoare,iubite si colege - 2013
Urari de 8 Martie pentru femei: mame,profesoare,iubite si colege - 2012

Mesaje/Urari: MAME

1. - E ziua ta mamico
In dar ti-am adus inima,
Si crede-ma, mamico
Un dar mai frumos nu se putea.

2. - Scumpa mea, MAMA!
Desi stiam ca primavara este un anotimp inchinat iubirii nu l-am sarbatorit niciodata ca atare. Dar primavara asta este atat de imbietoare, totul renaste si odata cu natura simt renascand si sentimentele mele pentru tine, care sunt mai puternice ca oricand. Fiecare primavara care a trecut peste noi a lasat in viata noastra un strop de viata, de vitalitate si de voie buna. Toate astea nu ar fi insemnat nimic daca nu ai fi fost alaturi de mine. Tu esti cea care mi-a transformat zilele intr-o primavara, tu esti cea care atunci cand mi-a fost rau ai fost alaturi de mine si m-ai incurajat, tu esti cea care cand mi-a fost bine m-ai incurajat sa merg spre mai bine.
M-am gandit sa-ti multumesc pentru darurile minunate pe care mi le-ai facut de-a lungul timpului si am ales aceasta comoara in care am inchis toata dragostea mea pentru tine si o raza de soare din primavara asta frumoasa.
Te iubesc, mama.

3. - Prima data cand am deschis ochii, te-am vazut pe tine MAMA. Acum ca m-ai crescut sunt fericita ca mi-ai dat viata si vreau sa iti multumesc! Te iubesc si iti urez un sincer LA MULTI ANI, MAMA!!!!

4. - Pentru mama iarta-ma
E cel mai de pret pe pamantul asta,sa nu fi nici o data suparata pe ea finca ca rasplata trebuie sa ai foatre mare grija de ea ......vei vrea sa dai timpu iapoi si sa regreti ca nu ai ascultat-o atunci cand trebuia ........eu zic ca mama inlocuieste totul pe lumea asta daca nu ar fi ea noi nu am trai si multumita ei suntem

5. - Ochii mamei ce au plins mau vegheat atitea calea vetii meau deschis mama ce sunt fara tine pentru mine ai lucrat si ai suferit in fine mai crescut mai mingiiat mama ce sunt fara tine.

6. - In sufletele noastre-i mereu primavara,
Iar ziua de 8 MARTIE soseste iara,
Aceasta zi sa va aduca,
Un martisor si viata lunga,
Iar mie, cea care compuse...
O fusta si... vreo doua bluze!

7. - Esti speranta si viata
Raza de soare ce suride dimineata,
Tu esti iubita ce fiecare si-o doreste,
Femeia ce viata insasi o implineste,
Esti zina din povesti pe care intotdeauna o iubesti
Tu esti mamica mea...

8. - La multi ani, mamica mea,
Sa fi fericita si sa te iubesca
toata lumea cum o face puiul tau.

Mesaje/Urari: PROFESOARE

1. - De 8 Martie senin,
Intr-un cadru anonim
Primavara a sosit
In al iernii asfintit.
Primavara-n suflet va doreste...

2. - Aceasta zi este o ocazie deosebita sa va aducem cele mai sincere si frumoase urari de bine, sanatate, prosperitate dumnevoastra care sunteti atit de drag pentru fiecare dintre noi.

3. - Doamna profesoara sa aveti parte de toata caldura omenirii, un ocean de sanatate si toate florile lumii adunate in cel mai frumos buchet! La multi ani de ziua profesorului!

4. - De ziua profesoarei va doresc un ocean de sanatate, un munte de noroc, un camion cu bani, si un sincer la multi ani!

5. - Va dorim pentru viitor cat mai putine greve, sa predati in modul in care ... sa puteti fi mandrii de rezultatele dumneavoastra si ale noastre!

6. - De ziua profesoarei va doresc la multi ani cu sanatate, Domnul sa va dea de toate, poat-un strop de fericire, poate unul de iubire, poate unul de noroc, poate toate la un loc!

7. - La Multi Ani de ziua profesoarei. Tot ce va doriti sa se implineasca!

8. - De-ar fi ca zeii sa-mi indeplineasca dorintele v-as dori "tinerete fara batrinete si viata fara de moarte!" Va doresc multi multi ani fericiti!

Mesaje/Urari: IUBITE

1. - Nu exista prilej mai minunat de daruire decat sa poti da zi de zi ce ai mai bun din tine. Sa poti sa inveti cu intelepciune si rabdare pe cel ce a venit la tine. Pentru calauzirea pasilor pe drumul vietii si stiintei, pentru invatarea si cunostintele daruite. Va multumim cu respect, doamna Profesoara! La multi ani!!!

2. -

3. - Cand ma uit afara, vad doar vant si ploi. Cand ma uit la cer, e mereu innorat si cenusiu. Dar cand ma uit la tine stiu ca va veni timp frumos, pentru ca tu esti soarele si primavara mea.

4. - Daca vezi ca soarele-ti rade prin par, daca simti miros de ghiocei, daca auzi ciripit de pasarele, atunci inseamna ca traiesti o noua primavara...

5. - Iti doresc ca aceste zile de primavara si rasaritul soarelui sa-ti aduca peste zi implinirea viselor alaturi de tot ceea ce poate fi: mai pur, mai sincer, mai curat... te iubesc!

6. - Un gand curat si senin ca primavara pentru vesnicia ei!

7. - Fie ca ziua de 8 Martie sa-ti aduca toata lumea la picioare, zambetul pe buze si toata fericirea de pe pamant. La multi ani!

8. - Fluturele meu.... Frumusetea, ca si zborul si iubirea, de cenusa-si leaga firea.
De-i stergi fluturelui praful, nici o vraja, nici o boare, nu-l vor face sa mai zboare.
Tu esti fluturele meu si promit ca niciodata nu voi sterge praful dragostei de pe aripile tale.

Mesaje/Urari: COLEGE

1. - Femeia este un trandafir ceresc in viata pamanteasca.

2. - Viata, arta, chiar si energia se declina la feminin. Ideea, ca si lupta si painea sunt tot femei. Privind femeile, sfarsesti a crede in mitul cu supraoamenii in care fiecare din ele valoreaza cat doi barbati. Ambitioase, dinamice, cu placerea muncii, emotive si eficace, fac ca interventia lor sa fie mai intuitiva, mai psihologica, benefica....

3. - De 8 martie iti uram o primavara frumoasa, cu soare, fericire si toata dragostea noastra prinsa intr-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc venirea unei noi primaveri!

4. - O femeie frumoasa isi extrage forta din necazuri , zambeste in vremea suferintei si devine mereu mai puternica prin speranta si iubire.

5. - Primavara… anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca!

6. - In mod sigur, Dumnezeu a creat barbatul inaintea femeii.Intotdeuna trebuie sa faci mai intai o schita inainte de a finaliza o capodopera.

7. - Femeie ! Ce cuvant maret ! In ea se afla puritatea fecioarei , abnegatia prieteniei , vitejia mamei !

8. - A fi femeie este o sarcina foarte dificila care consta mai ales in a avea de a face cu barbatii.

MESAJE:

1. - Aceasta zi speciala vreau sa-ti amintesti de iubirea ce ti-o port in suflet.
Esti unica femeie din viata mea si lumina sufletului meu...
La multi ani de 8 Martie, iubita mea!

2. - Iti doresc o primavara senina, cu multe bucurii!
La multi ani de 8 Martie!

3. - In aceasta zi speciala, vreau sa aduc primavara in sufletul tau, impreuna cu toata iubirea mea!
La multi ani!

4. - Chiar daca azi o sa te pierzi printre flori si declaratii de dragoste, nu uita ca exista in viata ta cineva care te iubeste mai presus de orice.
La multi ani de 8 Martie!

5. - Tu mi-ai daruit atat de multe, mi-ai adus fericirea si ai facut sa-mi dispara toate gandurile rele.

6. - Tu esti soarele si primavara mea si toate florile pamantului infloresc astazi doar pentru tine!

7. - De cand mi-ai daruit dragostea ta, in sufletul meu e doar primavara.
Astazi, de 8 martie, Iti trimit toata iubirea mea si multe sarutari!

8. - Stiu ca nu ti-am aratat mereu ca am apreciat ceea ce ai facut pentru mine. Iti sunt recunoscatoare ca exist – tie iti datorez omul care sunt astazi, datorita tie sunt un om mai bun. Tu m-ai invat sa ma respect si sa respect pe altii, tu esti cea care m-a invatat sa fiu toleranta, tu esti cea care m-a ascultat intotdeauna si care a fost alturi de mine mereu.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro