Mihail - Doar visuri (Versuri)

Versuri

Mihail - Doar visuri (Versuri)
Mihail - Doar visuri (Remix)
Mihail - Doar visuri (Videoclip Oficial)
Mihail - Doar visuri (Making Of)

Lumea ma crede naiv
Ca nu sunt bun de nimic
Ei vor sa fiu om de rand
C-alerg descult dup-un vis
Pe-un drum cu semn interzis
Lumea ma vrea om de rand.
Dar eu nu vreau sa stau la coada lor
In pantaloni la dunga si papion
Doar atunci cand merg impotriva lor
Devin o aventura.

Vreau sa dansez printre orele tarzii
Sa alerge luna dupa mine da da
Am doar un vis si o mie de idei
E destul ca lumea sa ma stie, da da

Prea multe ganduri de scris
Prea multe lucruri de spus
O sa fac lumea de ras
C-alerg descult dup-un vis
Pe-un drum cu semn interzis
Lumea ma vrea om de rand
Dar eu nu vreau sa stau la coada lor
In pantaloni la dunga si papion
Doar atunci cand merg impotriva lor
Devin o aventura

Vreau sa dansez printre orele tarzii
Sa alerge luna dupa mine da da
Am doar un vis si o mie de idei
E destul ca lumea sa ma stie, da da

Oamenii admira soarele cu capul in jos,
Doar eu ii fac din ochi ambitios.

Vreau sa dansez printre orele tarzii
Sa alerge luna dupa mine da da
Am doar un vis si o mie de idei
E destul ca lumea sa ma stie

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro