Shahzoda - Mon Cheri (Versuri)

Versuri

Shahzoda - Mon Cheri (Versuri)
Shahzoda - Mon Cheri (Official Video HD) - (Produced by Mihai (ex AKCENT) & Dorian Oswin

Mon cheri tu es mon reve
Vous etes l`homme que j`aime toujours
Mon amour comment ca va
La la la la la la la
Mon cheri meme si je sais
Ta presence dans mes reves

Love was when you start to cry
Just a king about goodbye
Love is when you giove your best
Nothing about the rest
All that matters is your smile

Mon cheri tu es mon reve
Vous etes l`homme que j`aime toujours
Mon amour comment ca va
La la la la la la la
Mon cheri meme si je sais
Ta presence dans mes reves

Love is when you start to feel
All the dreams becoming real
Love is when you giove your best
Nothing is impossible
All that matters is your smile

Mon cheri tu es mon reve
Vous etes l`homme que j`aime toujours
Mon amour comment ca va
La la la la la la la
Mon cheri meme si je sais
Ta presence dans mes reves

Mon cheri tu es mon reve
Vous etes l`homme que j`aime toujours
Mon amour comment ca va
La la la la la la la
Mon cheri meme si je sais
Ta presence dans mes reves

Trimiteți un comentariu