Stripes - Arome feat. Dragonu` AK 47 (Versuri)

Versuri

Stripes - Arome feat. Dragonu` AK 47 (Versuri)
Stripes - Arome feat. Dragonu` AK 47 (Official Audio)

Stripes:
Cu frate-miu Dragos sa auda toata Romania,
Meseria noastra e sa aducem bucuria
Ca Mesia, desi am pacate,
Dar stiam ca toate pot fi iertate.
Pe strada copii si sa stii ca nu mint,
Asta-i dragul de a trai si o zic ca MC.
Sar rime dar cine zice bine ca mine cu vitamine,
Bag ca vita-n mine, 's p-alcaline.
Scriu catrenul rapid sau accelerat,
E hip-hop curat, imaculat,
E natural cum bat tobele, nu par turbat,
Cand fac freestyle am cuvintele-n cap.
Ai sa vezi cum traiesc, cum am crescut si cresc,
Dau cu pace din est pana-n vest,
Ma vezi, nu halesc dume proaste si zambesc
Cand lumea-i receptiva la ce spun, ce gandesc!

Refren (Stripes):
Noi pastram bucuria copilariei,
Si se stie: conjugam verbul "a scrie"
Viata scrisa pe foaie rezulta poezie
Si am o mie de ganduri ce ti le spun tie!

Noi pastram bucuria copilariei,
Si se stie: conjugam verbul "a scrie"
Viata scrisa pe foaie rezulta poezie
Si am o mie de ganduri ce ti le spun tie!

Dragonu` AK 47:
Dau cu Gabitza din Braila pana in Chitila,
Dragos din Barlad mina scrie cu viteza fila,
Pentru frati silabisesc, sens rima
Prinde din prima stilul matilda.
Invart cuvintele in aer am luat si rigla
Sa masor bun simt sper c-aveti mult giga,
Scriu un rand cant bland ca randunica,
Pe roate cu bicla, vorbesc cu bunica.
Bomboanele de tic-tac cu aroma de hip-hop,
B-boy fac flick flack (????) din start,
Mobil ca dizup cu stil la pick-up,
Minutele ramase le dau freestyle instant.
Pace pentru Tudor Sisu tot turbo,
Ariciu din Lugoj, Albu - il cunosti,
(????) din gara ne vedem afara,
Pentru toti PRRAAA... eliberare usoara!

Refren (Stripes):
Noi pastram bucuria copilariei,
Si se stie: conjugam verbul "a scrie"
Viata scrisa pe foaie rezulta poezie
Si am o mie de ganduri ce ti le spun tie!

Noi pastram bucuria copilariei,
Si se stie: conjugam verbul "a scrie"
Viata scrisa pe foaie rezulta poezie
Si am o mie de ganduri ce ti le spun tie!

Stripes:
Din '06 las amprente, am zeci de antete,
Arunc cu flow - zici c-arunc cu pietre,
Sar trepte si drepte directe,
Epitete concrete scuip cu-atata sete ca-n desert.
N-am asteptat sa cresc - sunt destept,
Vorbele la mine ca un peste - deci jet!
N-am acceptat ajutor de la nimeni,
Si cand scriu o fac singur, ca scriu cu mine.
Oricum rapu-i totul la modul
Un stil de viata totusi ce curge ca Trotus.
Vad drumu' clar, cu sau fara ochelari
Din nimic fac totu', ca Pablo Escobar.
Suna fin ca un sfarsit de film frantuzesc,
Sunt crestin si asta nu tre' s-o dovedesc,
Tre' sa trag tare ca sa traiesc
Cuvinte Motrice frate, e din suflet, nu vezi?!

Trimiteți un comentariu