WLAD - Et subice, ard letfal. (Album)

Album

WLAD - Et subice, ard letfal. (Album)

"Numele meu este Vlad Munteanu si, cel mai probabil, ma stiti sub numele de DOC. Sau L Doktor. Sau L Doc. Sau Skilltester Stabbone. Un nehotarat. Am luat contact cu lumea hip hop-ului acum aproximativ 18 ani. Am lasat Roxette, Wet Wet Wet si baladele rock pentru el. M-a fascinat. Impreuna cu cei mai buni prieteni ai mei, atinsi de acelasi virus, ne-am facut si noi formatie. Apoi inca una. La a treia ne-am oprit. Controlul Tehnic de Calitate, CTC pe scurt. Faceam rap din cea mai mare placere. Nu cautam feedback. Raspunsul era pura placere generata de ce faceam. Ne-am dus la munca, avand in vedere ca ce faceam noi nu era nici pe departe "comestibil" publicului larg. Si nici cu timpul limitat nu ne-am oprit. Am scos album la Roton. A doua zi la munca."

Tracklist:
1. - WLAD - Bun, Simti? (Official Audio) - (feat. Marius Pop) - (Versuri)
2. - WLAD - Nu Vreau (Official Audio) - (feat. DJ Undoo) - (Versuri)
3. - WLAD - Foc (Official Audio) - (Versuri)
4. - WLAD - Iubito (Official Audio) - (feat. Deliric) - (Versuri)
5. - WLAD - Aproape De Sol (Official Audio) - (Versuri)
6. - WLAD - Intrebare (Official Audio) - (feat. Marius Pop) - (Versuri)

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro