Nimeni Altu' - De la fereastra darapanata (Versuri) - feat. Dj Flama

Versuri

Nimeni Altu' - De la fereastra darapanata (Versuri) - feat. Dj Flama
Nimeni Altu' - De la fereastra darapanata (Official Audio) - feat. Dj Flama

De la fereastra darapanata...

Prin tot ce fac
Ma retrag ca general din Rap
C-am adunat destule piese
Pe care sa da-ti din cap
Pe iarba sau c***t
Prin casa ori prin parc
Si poate inca 200 sute ce nu s-au notat
Zii Fane ce-am uitat?
Daca am mai scris ceva
Ca ti-am promis
Ca pe noi lumea nu ne va uita
Iti amintesti pareau candva
Doar simple povesti
Stiu ca acum zambesti
De cate ori le asculti
Acum le retraiesti
Si te gandesti la cum era
A trecut timpul cam asa
Poate ca tot ce voi lasa in urma mea e muzica
Dar stiu ceva..
Pentru noi toti e un cadou nepretuit
Cand altii simt
Ca e doar timp irosit dat la schimb pe nimic
Ce sa zic?
Nu i-am inteles niciodata
Cum mortii mei sa fac in viata
Ceva care sa nu-mi placa
Asa ca, toti inca o data
Joint-ul sus, sticla sus
Si dragoste pentru femei
Care iubesc ce-am spus

Noapte tarziu, strazile incep sa cante
Si doar cativa mai reusesc cu adevarat sa le asculte
Mie-mi zic multe, ca ma stiu de cand eram mic
Si m-au invatat si de bine si de rau
In tot acest timp
Am sa mai vin sa te tin informat, sa te tin
Bine ca poate nu mai stii ce se intampla p-aci
Cu fraierii de MC, care i-as scrie cu 3 de "i"
O dau prea-n diverse cand se apuca sa scrie prostii
Mi-am luat responsabilitatea
Sa descriu des realitatea
D'asta des intalnesc infractionalitatea
D'asta ai mei sunt tresati, au surori si frati
Si poate cei mai multi prieteni au crescut fara tati
Banii luati prea putin pentru prea multi
Si rude care se comporta
Ca si simpli cunoscuti
De la cainii vagabonti din colt, pana la hoti
E imposibil sa nu simti ca parca nu te-ai sti cu toti

E imposibil sa nu simti...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro