El Nino feat. Cedry2k si Rashid - Pacat (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Cedry2k si Rashid - Pacat (Versuri)
El Nino feat. Cedry2k si Rashid - Pacat (Official Audio) - (Prod. Spectru)

"Si uneori e atat de frig...
Atat de frig man...
"

Strofa 1 (El Nino):
Ianuarie e frig in strada
Pe cercul lor diverse
Eu vin dintre betoane
Folosesc cuvinte alese

Inima calda cand afara-ngeata apele
O mana sa ti-o-ntind cand familia-ntoarce spatele
Hai ca m-am luat cu altele si uit care mi-e scopu'
Eu daca sparg topu' n-am sa uit unde mi-e locu'
Reprezint o primavara parfumata, flori de tei,
1987 daca vrei, ne-mprietenim, iti spun povestea mea de la-nceput
Liber ca o pasare, un animal de prada, LUP
S-ajung pe linia de plutire-i lupta grea
Cand diavolul sopteste, tu esti jumatatea mea
E fix vina mea ca nu i-am spus din prima zi
Ce dragoste ii port lui Dumnezeu de langa cruce
Nu mi-e teama sa-i raspund in fata lui ca stiu exact
Cand m-am ridicat am cazut intr-un alt pacat.

Refren (Rashid):
Pentru ce fac sau am facut
O sa raspund nu nu nu ma ascund
Sunt impacat si orice pacat e deja asumat
Eu platesc vinovat

Pentru ce fac sau am facut
O sa raspund nu nu nu ma ascund
Sunt impacat si orice pacat e deja asumat
Eu platesc vinovat

Strofa 2 (Cedry2k):
Crescand prin suburbii
Nu-s uimit ca un cui mic
Ne strange in jurul lui
Fix ca o minge de Rugby
Lupt cu adictie
Cand ma certi pentru dictie
M-ar lua si rasul dar e pe cale de disparitie
Sunt geri geroase cand frigu-ti intra-n oase
Trecand prin toale groase oricat de calduroase sunt
Si cu toate c-am sufletul bocna
Tot ma tem ca nu sunt gata deloc de foc ma
Incerc sa-ti intre-n dogma
Da' hranesc de-s alte ganduri
La care cedez de-s foarte mandru
Cat soare n-au trecut tu plin de fapte rele nedovedite
Si pacate grele nespovedite
Si le ducem in spate spre eternitate
Asteptand a fii iertate
Fara a fii indreptate
Ca si cel mai bun crestin a mai gresit
Zicand post la vre-un regim
Privind prost la vre-un vecin
Si in fiecare din noi e-un guvernant nedrebnic
Sau un mirar eretic, un ignorand nemernic
Deci sa ne temem de judecata nu de TATA
Ca mila lui e singurul motiv sa nu ne bata
Is vinovat ba!

Refren (Rashid):
Pentru ce fac sau am facut
O sa raspund nu nu nu ma ascund
Sunt impacat si orice pacat e deja asumat
Eu platesc vinovat

Pentru ce fac sau am facut
O sa raspund nu nu nu ma ascund
Sunt impacat si orice pacat e deja asumat
Eu platesc vinovat

Trimiteți un comentariu