Sisu Tudor cu Rashid - Lumina de la capat (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor cu Rashid - Lumina de la capat (Versuri)
Sisu Tudor cu Rashid - Lumina de la capat (Official Audio)

As putea fi bun cu tine, sa nu ma cert cu nimeni
De acord cu tot ce e rau si tot ce-i bine
Dar eu stiu ca adevarata stralucire vine din asprime
De-aia, fa-mi rau, ca intr-o buna zi sa poa’ sa-mi fie bine

Si, promit, c-o sa te-nvat, la randul meu, tot ce-am vazut mai rau
Pana o sa te fac sa vomiti tot ce-ai bagat in stomacul tau
Si ochii ti-au pus in sinapse
Te cauta niste curve, zi-le sa te lase, ca nu-s asa periculoase

Si n-au vazut nici jumatate
Din ce poate cu adevarat o minte bolnava sa arate
Vino mai aproape de fierastraul asta cu dinti de diamante
Cu cat tai mai adanc, cu atat salvarea-i mai aproape

Cinci minute si auzi pe podea lantul cum cade
Da-mi o torta, sa pot sa pun foc peste tot in cetate
Da-mi o forta sa adun poamele inainte sa fie stricate
Taie din crengi, incep sa-mi para toate uscate

Caut, zi de zi, intelesul visului
Lumina de la capatul cartierului
Ma poarta spre o poarta-n lumea nu stiu cui
Dar nu ma simt al nimanui, nu

Caut, zi de zi, intelesul visului
Lumina de la capatul cartierului
Ma poarta spre o poarta-n lumea nu stiu cui
Dar nu ma simt al nimanui, nu

Cum sa mai vezi soare, cand ti-ai adus pe strada ploaie
In viata gunoaie, otravuri in aer
Sinceritatea are alura de fraier
Dar scoate raceala din tine de parca ar fi o aspirina Bayer

Adevarul nu te rasplateste cu vreun Porsche Cayenne
Nu, nu te plimba in el, iti da doar caracter, zici ca-i de fier
Te face sa stralucesti, zici ca-i lumina din cer
Da’ cine-i demn sa cada lumina pe el, Isop ajunge, nu vreau Ariel

Ca noi suntem murdari de zici c-am lucrat pe santier
Doar ca munca e sfanta, noi am lucrat in cartier
Si am impartit bile si beri, luni si ani grei
Cand vine rasaritul, dispare din viata noastra orice fel de umbra a lui Grey

Noi nu ne batem pe lei, noi ii batem pe Zei
Ca noi credem in lucrui mult mai mari decat ei
Viata mea intotdeauna se imparte la trei
Tu zi-mi care parte o vrei, care parte o vrei

Caut, zi de zi, intelesul visului
Lumina de la capatul cartierului
Ma poarta spre o poarta-n lumea nu stiu cui
Dar nu ma simt al nimanui, nu

Caut, zi de zi, intelesul visului
Lumina de la capatul cartierului
Ma poarta spre o poarta-n lumea nu stiu cui
Dar nu ma simt al nimanui, nu

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro