Parazitii - Cantec de leagan (Versuri)

Official Audio

Parazitii - Cantec de leagan (Versuri)
Parazitii - Cantec de leagan (Official Audio)
Parazitii - Lovitura de pedeapsa (Album)

Foaie verde c*r in gat
Ti-am dat m***e si-ai borat

Te fac sa dai cu banul cand e sugura treaba
N-asculta Parazitii asculta ABBA
Stai pe loc nu sarii c-o s apierzi calorii
Si ia-ti-o la l**a nu f**e ca faci copii
Ce vrei tu nu e rap e popo -g*y - hop
E plin radioul de fraieri de top
E plin de raperi efeminati cu suflet de mop

Ce-au devenit pentru copii eroi de laptop
Vocea mea dulce nu te lasa sa dormi
Da-ma la maxim in boxe asculta si mori
Sugea-ti-ai p**a de fata cu ma-ta in direct
Fraiere fraiere eu inca te astept
Esti un sobolan rujat o sa te fac sa zbori
Daca eu nu fac rap si la cap nu sunt zdravan
Acum o sugi si asculti un cantec de leagan
Am aruncat o vorba dar daca nu ajunge
Poate te tai si te f*t pe unde curge sange
Sunt o insulta vie f*t cu p**a nu cu masina
Si cand nu vand toale facute in China

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro