Parazitii - Politia trece (Versuri)

Versuri

Parazitii - Politia trece (Versuri)
Parazitii - Politia trece (Official Audio)
Parazitii - Lovitura de pedeapsa (Album)

Politia trece, curvele raman
Plange trompeta, pe ultimul drum
Bai, p*la mea, uite cum facem
Pana scrii amenda aia, ne ducem si ne intoarcem

Politia trece, curvele raman
Plange trompeta, pe ultimul drum
Bai, p*la mea, uite cum facem
Pana scrii amenda aia, ne ducem si ne intoarcem

Domnule judecator, permiteti-mi sa fiu barbat
Vreau sa ma apar singur, fara avocat
Eram fumat, nu eram beat, eram un suflet printre stele
Sufeream din dragoste, in acele clipe grele

Aveam suta la volan, dadeam la m*ie si plangeam
Curva era in p*zda goala, iesita jumate pe geam
Aveam, regulamentar, doua maini pe volan
Veneam de la divort, eram pe drumuri de un an

Treceam pe rosu, dar, culmea, aveam prioritate
Eram singur pe sosea, venea un tir nebun din spate
A pus sirena, m-a speriat, m-a tras pe dreapta
Si-a coborat un politist urat, inteligent ca noaptea

In lipsa centurii, i-am dat un alt buletin
Va rog frumos, in p*la mea, lasa-ma sa termin
I-am vorbit cu respect, ca politistii sunt fani
Am incercat sa-i dau mita, doar 50 de bani

M-am incurcat in declaratii
Fie ce o fi, ca e belita
Mergem toti la puscarie
Sa fie lumea fericita

Politia trece, curvele raman
Plange trompeta, pe ultimul drum
Bai, p*la mea, uite cum facem
Pana scrii amenda aia, ne ducem si ne intoarcem

Politia trece, curvele raman
Plange trompeta, pe ultimul drum
Bai, p*la mea, uite cum facem
Pana scrii amenda aia, ne ducem si ne intoarcem

Imi las geamul jos, se apropie, stupoare
Are pantalonii trasi in c*aie, catuse, pistoale
E tare in gura, dar vorbeste ca p*la romana
Are bartai burta, cand scrie il doare mana

Bulan, c-are p**an, te bate cand ai mainile legate
Sare-n spagat, ce de c*cat karate s-arate
Coardele-s coarde, el e sef in dezacoarde
Campion plin de el, ca cica arata beton cu baston

Pare serios, dar e doar prost, pistolul nu-i face poc
Auzi, nene, mata esti un fel de Robocop
Bai, militica, nu ne amenda, uite ce bomboana de fata
Daca-i dai un sut in p*zda, boraste ciocolata

Nu-i ceea ce pare, cum pare, e tehnologie, bre
Nu-i dadeam la m*ie, ne conectasem USB
Numerele-s bune, pe bune, nene, nu cunosti tara
In fata, Bucuresti, in spate, Timisoara

Zambeste respectuos
Da drumul la girofar
Si pleaca cu hartia mea
De 130 de dolari

Politia trece, curvele raman
Plange trompeta, pe ultimul drum
Bai, p*la mea, uite cum facem
Pana scrii amenda aia, ne ducem si ne intoarcem

Politia trece, curvele raman
Plange trompeta, pe ultimul drum
Bai, p*la mea, uite cum facem
Pana scrii amenda aia, ne ducem si ne intoarcem

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro