El Nino feat. Miru - Alin Durerea (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Miru - Alin Durerea (Versuri)
El Nino feat. Miru - Alin Durerea (Videoclip Oficial) - (Prod. Spectru)

Strofa 1 (El Nino):
Zambetul mamei cand ma vede acasa imi face
Inima sa bata dintr odata pentru pace
Sa ma dezbrace cineva de rautate
Cand linistea ma cauta pe strazi aglomerate
E greu sa ma gaseasca si vocile ma tulbura
Serpii nu vorbesc, doar cand vad banii se gudura,
Si atunci ma scutura de sentimente vantul
Rece, din pacate, cateodata imi fuge gandul
In intuneric, de unde mi vine povestea
Un milion murdar e ala care aduce vestea,
Fratii nu sunt frati, si de la faima,
Aroganta in timp poate deveni o haina
Si ti am cerut o imbratisare calda
Si mi ai intins o mana care mi pare sa ma arda
O noapte alba, o sticla murdara
Si o casa in care i frig de zici ca dorm pe afara

Refren (Miru):
E a ta, viata ta,
Si faci ce vrei cu ea,
In spate nu te mai uita
Lumea nu o asculta, stii oricum ca e rea
Oricum va judeca indiferent de ce se va intampla,
Capu sus, toata lumea e a ta

Strofa 2 (El Nino):
Alin durerea, fratii si surorile
Au trecut cu muzica mea prin toate starile
Stiu toate garile, am inteles comorile
Nu ascund bijuterii, stiu toate scarile
Din cartier, acolo am crescut
Unde vorba dulce cateodata mi a fost scut
Acum ascut limba si strada s a inrait
De unde atata ura, ma intreb, cand am devenit
Atat de cunoscut, atat de greu e uneori
Cand vad ca oamenii din jurul meu considera valori
Papusile cu sfori pe care mass media
Le foloseste ca sa spele creiere si media
De varsta care pune botu e cea care ma sperie,
Mai bine mor sarac decat o viata in mizerie,
Artilerie grea sunt bagabontii mei, fratioru,
Alin durerea, daca plec, e cineva sa mi duca doru

Refren (Miru):
E-a ta, e-a ta, e-a ta, e-a ta
Viata ta, faci ce vrei cu ea
Faci ce vrei cu ea
Eu alin durerea
Eu alin durerea
Eu alin, alin, alin, alin, alin durerea

E-a ta, e-a ta, e-a ta, e-a ta
Viata ta, faci ce vrei cu ea
Faci ce vrei cu ea
Eu alin durerea
Eu alin durerea
Eu alin, alin, alin, alin, alin durerea

Trimiteți un comentariu