Dima feat. Amna - Cires de mai (Versuri)

Versuri

Dima feat. Amna - Cires de mai (Versuri)
Dima feat. Amna - Cires de mai (Acoustic Live)
Dima feat. Amna - Cires de mai (Videoclip Oficial)

Cires de mai..
De fiecare data..

Pe covor pasea cumva
Ea pentru mine stralucea
Oricum frumoasa era deja
Dadadadada!
Si viata-n ochi i se citea
Purta pe ea un vin-o incoa
Oricum frumoasa era deja
Dadada

Ciresi de mai, asa infloreai
De fiecare data cand zambeai
De fiecare data, data
De fiecare data,
Ce fata!

Ciresi de mai, asa-mi spuneai
De fiecare data cand ma priveai
De fiecare data, data
De fiecare data,
Ce fata!

Departe acolo licarea
Dar pentru mine stralucea
Oricum ma-ndragosteam deja,
Dadadadada!
Si viata-n ochi mi se citea
Il aveam si eu pe vin-o-ncoa
Oricum frumoasa erai deja...
Dadada!

Ciresi de mai, asa infloreai
De fiecare data cand zambeai
De fiecare data, data
De fiecare data,
Ce fata!

Ciresi de mai,asa-mi spuneai
De fiecare data cand ma priveai
De fiecare data, data
De fiecare data,
Ce fata!

Mi-aduc si-acum aminte
Pe unde ma purtai,
Din cuvinte colorate
Ce tablou pictai!
Si dintr-o colivie
Parca ma luai
In povesti in care tu,
Tu ma protejai!

Ciresi de mai, asa infloreai
De fiecare data cand zambeai
De fiecare data, data
De fiecare data,
Ce fata!

Ciresi de mai, asa-mi spuneai
De fiecare cand ma priveai
De fiecare data cand ma priveai
De fiecare data, data

De fiecare data,

Ce fata!

Trimiteți un comentariu