El Nino & Samurai - TINERETEA (Versuri)

Versuri

El Nino & Samurai - TINERETEA (Versuri)
El Nino & Samurai - TINERETEA (Videoclip Oficial) - (Prod. AMAVI)

Strofa 1 (El Nino):
Scot de la ciorap o... cu hartii de o suta,
Plec de acasa, ma gasesti cazut pe o insula pierduta
Sunt acolo unde gandul ma poarta fara retineri
Sa traim si sa visam deodata, acuma cand suntem tineri
Zi-mi daca nu-ti suna bine: viitorul e in prezent,
E o vorba care imi place, tre' sa profiti de moment,
Tineretea n-o s-o mai vezi la fata vreodata
Daca pleaca nu se intoarce, ca un bumerang ma cearta,
O voce straina pare partea mea inteleapta:
Vezi sa nu dormi prea mult ca trenul vietii nu te asteapta
Ca tinerete fara batranete nu exista
E partea la care zambesc oricat ar fi de trista,
Anii mei de glorie, ma invart ca un titirez,
Unii mananca coaja, altii alearga dupa miez,
Pariez ca nu-ti imaginai ca pot sa cresc atata,
Te uiti ca la ma-ta la p***a de jos, fiindca sunt deasupra

Refren:
Nu uita ca ce traieste se ofileste daca pleci
Tineretea e o floare care nu creste in ghiveci
Pe unde treci tu alegi, plantezi iubire
Sau te pui la drum cu ura si alergi fara oprire

Nu uita ca ce traieste se ofileste daca pleci
Tineretea e o floare care nu creste in ghiveci
Pe unde treci tu alegi, plantezi iubire
Sau te pui la drum cu ura si alergi fara oprire

Strofa 1 (Samurai):
De pe nisip privesc in zare, oceanul ca un ecou
Linistea se aseaza, simt in piept un suflu nou,
De nedescris puterea cu care trupu' trage
Lupta, se infioara, muta muntii si apoi se reface
Mi-e teama, tace, pana nu atinge succesu'
Si cand se aseaza toate, tacerea devine stresu'
Are un milion de sensuri si tu tre' sa le triezi
Nu zice daca alegi bine, important e ca ai ales
Cat timp suntem inca tineri o sa trecem peste toate,
Ma ridic din foc si apa, ma carat iarasi pe piatra
Mai ciudat e ca a inceput sa-mi placa tot ce poa' sa-mi faca rau,
Torn pe gat adrenalina, inima-mi pompeaza flow,
Surprind un tablou, ti le bag,
Mintea mea agita tare, nu mai pot sa tac,
Linistea dispare, devin disperat
Suna la salvare ca m-am panicat
Yo! Anii trec, nu ma fac de-a timpu'
Cu mine se cearta ca le opresc tot timpu'
Vrea sa tac o data, sa-mi mute chipu'
Vrea sa ma scoata din fire, sa-mi opreasca ciclu

Strofa 3 (El Nino):
Da' eu nu sunt robot, sunt un om oarecare,
Depinde de tine daca ma vezi mare,
De ce sunt in stare, mi-e frica si mie,
De anii in care am facut galagie,
Stiu ca voi plati, de moment traiesc..
Pe Pamant si ma pierd in Univers,
Captez energii pozitive, ofer
Caldura in frig, sunt soare pe cer

Refren:
Nu uita ca ce traieste se ofileste daca pleci
Tineretea e o floare care nu creste in ghiveci
Pe unde treci tu alegi, plantezi iubire
Sau te pui la drum cu ura si alergi fara oprire

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro