El Nino si Samurai - DESTINE feat. Alina (Versuri)

Versuri

El Nino si Samurai - DESTINE feat. Alina (Versuri)
El Nino si Samurai - DESTINE feat. Alina (Prod. Carpatin Beats) - (Official Audio)

Samurai:
De unde atata lumina,
Ma-ntreaba lumea intruna
Cred ca sunt binecuvantat
Poate nu spun rugaciunea calumea
Da' imi urla sufletul daca o ard aiurea
Tre' sa fiu sincer cu mine
Altfel a-si da-o ampulea rau
Nu scot securea, nu ma am bine cu moartea
Eu-s dintre cei ce pulseaza
Roboti ce pompeaza plasma
Pe langa asta inspiratia mea e viata
Plus ca nu mai vezi ca mine diamante la Constanta
Imi pun speranta cand pun fiecare rand
Si sper sa nu-mi pierd rabdarea, s-aleg cuvant cu cuvant
Cand o sa fiu mai batran, oare incetez sa compun?
Oare incep sa scriu o carte in care s-apuc sa spun
Cum ca ce traiesc acum, a fost odata de mult
Si a fost cea mai tare viata
Da ii la fel de tare acum
Ca n-am ajuns la nebuni, si ca nu am nici motive
Ca-s plecat cu Lucy a mea intr-o vacanta in Maldive

Refren:
Destine, destine
Scrie povesti despre tine pe drum
Destine, destine
Inima nu mi-o inchide in fum
Destine, destine
Spune-mi ce ai vrea sa fac acum
Destine...

El Nino:
Mi-aduc aminte ca n-aveam de niciunele
Acum ma urc pe scena, toata lumea-mi striga numele
Sutele de mii de kilometrii inseamna munca
Dupa zeze ani de fuga imi tin ficatul intr-o punga
Mi-ar pune dunga rosie pe buletin din prima
Daca ar stii ce mi se-nvarte in cap cand se stinge lumina
Dinainte sa fie la moda rupeam Mic'u
Mi-am ridicat avionu', sunt ca Aurel Vlaicu
Pe p***a mea, independent suta la suta coane
Unii ma vad cu aripi, altii ma vad cu coarne
N-am fost carne de tun niciodata
Mi-a placut sa stau in banca mea
Si cand vorbesti sa te ascult
Sa bag la cap eventual o combinatie buna
Si daca vorbesti prost sa nu iti cant in struna
Sa dau o mana de ajutor atunci cand e cazul
Si sa reprezint original cetatea lui Mihai Viteazul
Boom!
Acum ca m-am facut inteles
Mi-am adus aminte tata, mi-a zis sa ma feresc
De fraierii care s-au smecherit peste noapte
Si mi-a zis sa scriu istorie, nu sa ridic palate

Refren:
Destine, destine
Scrie povesti despre tine pe drum
Destine, destine
Inima nu mi-o inchide in fum
Destine, destine
Spune-mi ce ai vrea sa fac acum
Destine...
Destine, destine, destine, destine
Destine, destine
Destine...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro