Nane - 7 Din 7 (Versuri)

Versuri

Nane - 7 Din 7 (Versuri)
Nane - 7 Din 7 (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Nane):
Eu sunt gagiu' ala grav, fa
Cand vorbim, scapa de arfa
Vin cu marfa din Dumbrava
Fara acte-n agrafa
N-am pete la portofoliu
Baiat fin, nu fac pe smardoiu'
Nu ma stii tu, probabil, nici copoiu'
Leii mei sunt negri de zici ca-i doliu
Stau geana ca-s baiat istet
Ma misc cand nici nu ma vedeti
Am vise de strans marafeti
Cu seifuri în pereti
Si ce zic ei nici nu-mi pasa
Da' ce zic eu o sa-mi iasa
Mintea mea non-stop e treaza
Si asta nu-i doar o faza

Refren:
7 zile din 7, io
Stau cu ochii-n patru, bro
Sa fiu sigur ca nu-mi scapa nimic
7 zile din 7, io
Stau cu ochii-n patru, bro
Dupa trepte noi, sa mai urc un pic

Strofa 2 (Nane):
Stau geana-geana-geana-geana
Fix ca aia de sub spranceana
Ca ai mei m-au crescut fara teama
Mi-am zis sa nu stau, ma bag in seama
Care-i treaba, ce combini?
Bro, facem un ciubuc fin
Preferabil sa fie legal
Ca n-am de gand s-o ard legat
Am treaba si nu prea am timp
Si, sincer sa fiu, nu va simt
Pentru mine libertatea-i sfanta
Puscaroaia pe bani nu ma-ncanta
Fac conexiuni sa fac treaba
N-astept petrolu', eu sap, ba
Sa-mi bag p***-n impresii gangsta
Sunt la treaba si-n clipa asta

Refren:
7 zile din 7, io
Stau cu ochii-n patru, bro
Sa fiu sigur ca nu-mi scapa nimic
7 zile din 7, io
Stau cu ochii-n patru, bro
Dupa trepte noi, sa mai urc un pic

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro