Nane feat. Eli & Super ED - Fr€sh (Versuri)

Versuri

Nane feat. Eli & Super ED - Fr€sh (Versuri)
Nane feat. Eli & Super ED - Fr€sh (Piesa Oficiala)

Refren:
Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Strofa 1 (Nane):
Genul meu de baietas pica si se ridica
Genul tau de baietel face pisu' de frica
Cand treaba se complicam, fugi catre tac-tu mare
Problemele mele mi-au facut scrotu' mai tare
C****, sunt peste 99
C****, duma mea e si mai noua
Eu nu sunt Jay, aicisa nu-i Brooklyn
Eu trebuie sa ma descurc si cu mai putin
Cum p*** mea s-o fac?
Cum p*** mea s-o scot la cap?
Sunt singur pe marea asta si n-am colac
Da' eu trag, dau si din mana si din crac
Fac tot ce pot, le toc ca un robot
P****, tu dai din bot, sa mor de te suport
O fac de zici ca-i sport si o s-o rup si-n top
Sunt plecat de acasa, sa vezi cand ma intorc

Refren:
Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Strofa 2 (Eli):
Ti-o tinem pe sor-ta legata de bara
Studenta shukara
Daca ne scapa pe afara, ne aduce golanii cu banii prin tara
Sunt zile de vara la fel, ne place deruta
Arunca valuta, adu-ne tu suta
Noi ti-o aducem, e dusa cu pluta
Face sageti in petale ca Buddha
Si ploua cu flori...
Ii facem coroane in mii de culori
Cand ploua cu flori...
Ii aducem coroane in mii de culori
Am plecat de jos, nu ti-o lua nasol
Inchide-ti papagalu' cand esti pe alcool
Nu discut pe strada, nu ma iau la cearta
Nu plec cu bani pe lumea cealalta

Refren:
Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Strofa 3 (Super ED):
Frica te face sa te-opresti, ba!
Te face din ce esti ce nu esti, ba!
Ucide sufletelu', il face les, ba!
Ce-nseamna, in p*** mea, sa dai gres, ba?!
Daca inseamna sa fiu eu, ba
Asa cum m-a lasat Dumnezeu, ba
Atunci voi gresi mereu, ba
Io sunt Guta, ba, zis Neu al lu' Morfeu, ba
M*** la matrice, sunt cu Nanel - San Orsoveu, ba
2 ca 'Pac, avem tupeu
Ne curge favela prin sangele bleu
C****, zi-mi Richard ca am inima de leu
Si proaspatu' tau e anticu' meu
Daca cad, ma ridic, cad, repet
Daca fumez, bag, trag, repet
Daca sunt in p**** repet, repet, repet
Repet, repet, repet, repeeet!

Refren:
Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Stii ca nu mi-e frica sa dau gres, ba
Sunt prea fresh, ba
Viata nu poa' sa ma faca pres, ba
O iau de la cap si reusesc, ba

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro