AKORD - ARME (Versuri)

Versuri

AKORD - ARME (Versuri)
AKORD - ARME (Videoclip Oficial)

Refren (Amna):
Arme nu am sa ma apar de ea
Ei spun ca n-aduce nimic dragostea
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori
Chiar daca stiu ca dragostea
Iti poate lua tot ce-ti va da
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori

Strofa 1:
Am o multime de-ntrebari si de ganduri
Dar, uneori intre noi parca se pun niste ziduri de incercari
Tu iei din mine cate-un gram
De fericire si nu am

Refren (Amna):
Arme nu am sa ma apar de ea
Ei spun ca n-aduce nimic dragostea
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori
Chiar daca stiu ca dragostea
Iti poate lua tot ce-ti va da
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori

Strofa 2:
Azi pe obraji imi curg primele lacrimi
Si recunosc ce tare doare atunci cand doua inimi
Nu sunt ce au fost

Strofa 3 (What’s Up):
Unul langa altul non-stop pretentii
Unul fara altul sevraj ca dependentii
Unu pentru altul am ramas la intentii
Ne lipsesc zilele cand traiam ca independentii
Fara atentii, fara detentii
Fara certuri non-stop doar din intentii
Fara pumnii mei in toti peretii
Ahh schimba cursul vietii
Caci ea vorbind cu el in somn
Oftand, din greu suspina
Dulce-al noptii mele domn nu mai vrea sa vina

Refren (Amna):
Arme nu am sa ma apar de ea
Ei spun ca n-aduce nimic dragostea
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori
Chiar daca stiu ca dragostea
Iti poate lua tot ce-ti va da
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori

Arme nu am sa ma apar de ea
Ei spun ca n-aduce nimic dragostea
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori
Chiar daca stiu ca dragostea
Iti poate lua tot ce-ti va da
Noi dintr-o mie de visatori
Tot mai cautam comori.

3 comentarii:

  1. Whats up very nice site!! Man .. Beautiful .. Superb ..
    I will bookmark your blog and take the feeds additionally?
    I'm glad to search out so many helpful info here within the publish, we need develop extra techniques on this regard, thanks
    for sharing. . . . . .
    Here is my homepage ... arme (www.howlifeworks.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Forum Content Spinning français pour comprendre la technique du
    content spinning et faire de la rédaction de textes en masse
    avce l'outil de création de content spinning : http://www.ghstools.fr/forum/viewforum.php?f=21

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere