ALAN - Derbedeu de Bucuresti (Versuri)

Versuri

ALAN - Derbedeu de Bucuresti (Versuri)
ALAN - Derbedeu de Bucuresti (Piesa Oficiala)

"Memoria nu am pierduto inca detot da nu mi-a ramas multa
Datoriile uit intotdeauna sa le platesc
Derbedeu de Bucuresti...
"

Strofa 1:
Asta-i momentul in care imi fac auto-portretul
Unii cica ma citesc dar nu stiu alfabetul
Imi plac femeile care vorbesc intr-una
Daca le dai un deget iti iau toata p***a
Pricepi prostia cand ai chef de caterinca
Vreau sa fac ce vrea nu ce trebuie
Stii ca nu port pica nimanui nici macar un pic
Eu n-am dusmani, am prieteni care numa-nghit
Uratele ma vad arogant, nesimtit
Nu stiu daca sa fiu bucuros sau fericit
Sa ma luati drept model printre prioritati
Da' la ce defecte am le poti numi calitati

Refren:
Umbla vorba ca-s prea serios
Multi zic ca ma stiu dar putini ma cunosc
Unii vor sa ma vada mult mai des zambind
Asta sunt, n-am de gand sa ma schimb

Deci iama ca atare, iama ca atare
La tot ce fac si tot ce zic n-am nici o ezitare
iama ca atare, iama ca atare
Poti sa ma citesti doar in...

Deci iama ca atare, iama ca atare
La tot ce fac si tot ce zic n-am nici o ezitare
iama ca atare, iama ca atare
Poti sa ma citesti doar in...

Strofa 2:
Hai sa va arat defectele, n-am de ce sa le ascund
Atat timp cat in gand bine si ma fac ce sant
Simt ca memoria imi face fete-feste
Vezi ca daca incep sa beau uit sa ma opresc
E de-nteles ca nu beau fara motiv
Nu las bere-an frigider preamult ca-ngheata de frig
Eram bun baiat de casa
Da'nu sa-ntamplat sa-mi placa
Daca s-anunta o noapte lunga o faceam lata
Aud ca raspunzi sec, te prefaci ca nu-ntelegi
Ca prin doua glume proaste spun ceva inteligent
Perfectiunea nu exista, cei drept
Cand ma plictisesc o fac perfect

Refren:
Umbla vorba ca-s prea serios
Multi zic ca ma stiu dar putini ma cunosc
Unii vor sa ma vada mult mai des zambind
Asta sunt, n-am de gand sa ma schimb

Deci iama ca atare, iama ca atare
La tot ce fac si tot ce zic n-am nici o ezitare
iama ca atare, iama ca atare
Poti sa ma citesti doar in...

Trimiteți un comentariu