ALAN - W.G.M.B. (Versuri) - (feat. Macanache)

Versuri

ALAN - W.G.M.B. (Versuri) - (feat. Macanache)
ALAN - W.G.M.B. (Piesa Oficiala) - (feat. Macanache)

"Daca el s-ar fii gandit cand a scris la tot ce-au zis criticii atunci n-ar mai fii scris nimic."

Strofa 1 (Alan):
Toate ca toate da' tine-te bine c-o te dau peste cap
Ca rimele mele te-ataca timpanu'
O fac de fani, raman la plan
Nu-i vorba de bani, da' daca nu-i ai, stii bine ca nu poti s-o s-o faci
O sa vedeti in cativa ani, se inmultesc MC-ii falsi
"parasi"
Asta nu loveste-n masa ci-n oase
D-asta dac-o sa mearga asa, multi MC-i o sa se lase
O dau mai departe vedem ce-o fii, e complicat
Ca faci ce simti, dar faci ce simt obicei dupe ce-ai mancat
E Romania, stiu exact unde ma aflu
Rapu-ti rupe capu'
Rup baieti cu graffu'
Acu', hatere ma reprezita calm
Il am pe vino-ncoa
Sugeami-ai p**a cu tot neamu'
Multi copii se vad mari cat zic de ce cant
Cate randuri avem scrise n-au ei zile pe pamant
Bagabontii dau din cap, simt ca inteleg ce fac
Big-up pentru 2/3 grafferi si omu' de la (...)

Who got ma' back...
(...)

Strofa 2 (Macanache):
Surpriza!
Iar am aparut pe timp de criza
Dar acuma fac reduceri
Ma gastesti la bilbioteca
Fix in sectia de traduceri
Sunt cu fratele Alan
Si cu mine, Macalan
Top gun pe maidan
Dau o rima fac un ban
Cand dau doua fac for fun
Doamne cat de bine e sa fii golan
Nu iti trebuie decat tigari
Si o mana pe ciolan
Nimic nu poate fii tragic
Asta o zicea Cioran
Fata ta ta-i plina de cuie
Pumnul meu este ciocan
Cand ma plimb eu dans la ruie
Nu misca niciun motan
Nu-i de-ajuns da faci un vers
Nu-i de-ajuns sa dai un tag
Si eu pe la-nceput nu stiam in ce ma bag
Vezi ca firu' te prinde
Si tovarasu' te vinde
Nu te-ntinde
Mai mult decat ti se intinde patura
Bucura-te de ce ai si nu te satura
Sa faci asta fericit si cand dai cu matura

Who got ma' back...
(...)

Strofa 3 (Alan):
Eu stiu ce spun cum stiu ca multi gandesc ca mine
Doar ca unii n-o zic stiind ca altora nu le pica bine
Plus ca dac-o faci asa tre' sa ramai independent
Eu imi permit sa-mi fac albumu' fara sa tin cont de trend
Nu-s pretendent la un loc in top ten
Acolo treaba-i puturoasa, miroase-a gang bang
Fac ce simt si simt ca mi se rupe din cap
Hip-Hop-ul meu se simte minoritar ca-n Ferentari
Ai tehnica, flow, aha,
Nu fac rime la prima mana pe beaturi de mana a doua
Mic Check, "yea" la cel mai inalt nivel
E clar ca deja va iau prea in serios
Doar c-asa-s de fel
Altfel ar trebui sa fac altceva,
Nu de-altceva dar n-ai cum sa vinzi asa ceva
Intelegi ceva, intelegi ce bat sau unde bat
Unitatea din rap defapt e subiect Tabu
E ca Elodia, vorbim de ea dar a disparut de mult

Who got ma' back...
(...)

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro