Chriss Grey & Slystyle - Esti totul pentru mine (Versuri)

Versuri

Chriss Grey & Slystyle - Esti totul pentru mine (Versuri)
Chriss Grey & Slystyle - Esti totul pentru mine (Videoclip oficial)

Strofa 1:
Aud în jurul meu
Povești cu “vreau să zbor din nou! “
Am trecut și eu ca actor printr-un film
Cu titlul “Mi-e greu”

Pre-refren:
De ce da, de ce nu
Cât de rău, sau nu,
Ar fi dacă tu,
Ai uita tot ce a fost,
Tot ce a fost...

Refren:
Ești totul pentru mine,
Yeieeah,
Ești totul pentru mine.
Ești totul pentru mine,
Yeieeah,
Ești totul pentru mine,
Pentru mine,
Pentru noi, pentru noi doi

Strofa 2:
Am trecut și eu pe un drum
De neântors
Am clădit și eu speranțe într-un vis
Fără rost

Pre-refren:
De ce da, de ce nu
Cât de rău, sau nu,
Ar fi dacă tu
Ai uita tot ce a fost
Tot ce a fost...

Refren:
Ești totul pentru mine
Yeieeah
Ești totul pentru mine
Ești totul pentru mine
Yeieeah
Ești totul pentru mine
Pentru mine
Pentru noi, pentru noi doi

Bridge:
De ce da, de ce nu
Cât de rău, sau nu,
Ar fi dacă tu
Ai uita tot ce a fost
Tot ce a fost...

Refren:
Ești totul pentru mine (Uuu, ești totul pentru mine)
Yeieeah (whuuuooouooooo)
Ești totul pentru mine
Ești totul pentru mine (Ești totul pentru mine yeeeah yeeieeeeeah)
Yeieeah
Ești totul pentru mine (Ești totul pentru mine yeeeee)
Pentru mine
Pentru noi, pentru noi doi

Ești totul pentru mine
Ești totul pentru mine
Yeieeah

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro