Click - Iubesc (Versuri) - (feat. Iolanda Boban si Dj Undoo)

Versuri

Click - Iubesc (Versuri) - (feat. Iolanda Boban si Dj Undoo)
Click - Iubesc (Piesa Oficiala) - (feat. Iolanda Boban si Dj Undoo)

Refren (Iolanda Boban):
Iubesc pana la Dumnezeu
E oxigen pentru sufletul meu
Iar daca ura vrea sa ia ce e al meu
Ma rog sa castig lupta

Strofa 1 (Click):
Nu mi-am calcat pe inima sa-mi caut banii si faima
Intr-o lume goala pusca, zi-mi pe cine fade haina
Haimanale, ce-mi sariti in cale, rupe-ti petale din floarea lumii
Nu mi-am dat sufletul n-am gonit argintii
Numai ca ploaia de patimi a pus praf pe ochii mintii
Haimanale, ce-mi sariti in cale, rupe-ti petale din floarea lumii
Personalitate din inima sa se adape
Bunul simt ce-l dobandesti in primii sapte
Dumnezeu cu planu' ca doar asta mi-e dreptate
Nimic nu-i random nici macar la aparate
E ca la pacanele, oamenii cauta castig usor
Sentimente care mor cand auru-i invingator
Nimic da' face cu faptul ca nu-i usor
Da' te lasi la mana lor orbit ca un sudor Ti se pare ca nu iese, da' mai incearca
Munca ta nerasplatita nu-i niciodata
Ai dorinta si credinta, visul tau e nazuinta
Uneori viata e grea ca sa te invete umilinta

Refren (Iolanda Boban):
Iubesc pana la Dumnezeu
E oxigen pentru sufletul meu
Iar daca ura vrea sa ia ce e al meu
Ma rog sa castig lupta

Iubesc pana la Dumnezeu
E oxigen pentru sufletul meu
Iar daca ura vrea sa ia ce e al meu
Ma rog sa castig lupta

Strofa 2 (Click):
Ca ploaia de patimi.. ca,ca, ca ploaia de patimi..
Ca ploaia de patimi.. ca,ca, ca ploaia de patimi..
Ca ploaia de patimi a pus praf pe ochii mintii
Am cautat adanc in mine ca si cum as dacu sonda
Viata trece in viteza mare ca Pagani Zonda
Uneori raman tablou precum Gioconda
Ura-i slabiciune frate, o emotie slaba, moda
Se schimba grav, n-am narav sa stau cu turma
Caut turma ce-o sa scape caci acum se ingroasa gluma
Suma, nu conteaza, sunt loial si asta-i duma
Pe unii ii port in inima fixati pentru totdeauna
N-am stiut sa primesc, tu stii ce-mi dai, eu nu mai cer
M-am intarit si-am ridicat privirea din ciment spre cer
N-am vrut sa gresesc, sa te ranesc, de vina-i firea
Dar iubirea-i ceas desteptator care mi-a dat trezirea

Refren (Iolanda Boban):
Iubesc pana la Dumnezeu
E oxigen pentru sufletul meu
Iar daca ura vrea sa ia ce e al meu
Ma rog sa castig lupta

Iubesc pana la Dumnezeu
E oxigen pentru sufletul meu
Iar daca ura vrea sa ia ce e al meu
Ma rog sa castig lupta

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro