Deliric - Mahmur (Versuri) - (Freestyle)

Versuri

Deliric - Mahmur (Versuri) - (Freestyle)
Deliric - Mahmur (Freestyle)

Buna dimineata prieteni, m-am intors aici la padure
N-o sa stau pe ganduri, stἰti ca fac ce-mi place
Si daca fac ce-mi place, fac cum trebuie fiindca-mi place
E normal.. dau drumul la un beat
Se vede probabil ca am un pic capul mare
Da' e si normal, dupa o seara ca aseara
Stii care-i treaba ca sunt mah..mur

De la ce-am baut aseara
De la vodca, de la vin si de la fumul de tigara
Trage fumul, da-l afara, nu se fumeaza inauntru
Corigent la fizica, de ce se-nvarte Pamantul
Nu pun banii mei pe Galilei, banii-s grei ca banii-s lei
Nu tἰn banii pe la banci, nu ma vezi in parc cu ei
Toti vorbesc de banii mei si de-ai mei ca par eu de ei
Incercam sa-mpart idei, nu am nimic sa-mpart cu ei

Pai da mai, Toto, zici c-ai castigat la loto
Ca se vede si BMW-ul si 5D-ul pe Manfrotto
Soto nu ti-a pasat sa duci Loganul la casat
Soto ai incasat mai mult pe vlogul ala postat, las-o-n ca*at
Era sa mor si tu faci bascalie
Iar zic astἰa ca fumezi si c-ai lut-o pe campie

E o prostie, la viata sa am eu parte si zambesc cat pot
Nu-mi fac viata dupa altii, nu supun la vot
Nu-mi duc viata ca la carte ca doar nu-i tarod
N-ascund fata sa par altu' nici nu cred ca pot

Oho, frate, hai ca ai tupeu
Ca iei totu' la misto cand altii trag din greu
O sa ne bata Dumnezeu daca tot faci pe nebunu'
Te hlizesti ca paganu', n-ai respect pentru niciunu'

Bai, Toto, hai sa fim seriosi
Nici nu crezi in Dumnezeu, doar te temi de prosti
Ai pus botul la repros ca orice alti fricosi
Stiu multἰ cu Biblia-n mana, mult mai pacatosi
Te iei dupa toti tontii, te uiti in gura lor ca ortodontii
Da' nici nu stau sa ma cert cu tine.. hai ma, mai da-i va

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro