Dred - 4 pereti (Versuri)

Versuri

Dred - 4 pereti (Versuri)
Dred - 4 pereti (Piesa Oficiala)

Bine ai venit in cosmarul meu
Unde-ti zic ca fac bine cand ma simt rau...

Strofa 1:
Daca ma joc cu oamenii n-o sa ma simt copil
In jurul meu totu-i oribil ca-ntr-un azil
Beau prea mult si nu mai sunt lucid
Inainte sa adorm gandurile ma ucid
Am momente cand urasc tot ce privesc
Prefer sa mor de dor decat sa traiesc
Omul din oglinda mi-a devenit strain
Ne-am cunosc o data si acum nu ne mai stim...
De un an lumina sunt pierdut in intuneric
Degeaba sunt in filmul tau dac-apar doar in generic
Tre' sa fi om cu oamenii si eu nu mai sunt om
Simt ura-n mine pana-n ultimul atom
Ingerul meu pazitor ar vrea sa ma omoare
Ma doare-n p**a de azi nimic nu ma mai doare
Sa nu te rogi sa pic c-o s-avem un razboi
Dac-o sa cad la pamant am sa dau de voi...
Dac-ascultam vocea din cap ajungeam la nebuni
Inima, de ce iti place sa te razbuni?
Demonul din mine scapa in miezu' noptii
Isi numara mortii, isi numara mortii

Refren:
Dupa orice apus...
Ma simt in plus...
Viata n-are niciun gust...
Nu stiu unde am ajuns...
Bine ai venit in cosmarul meu
Unde-ti zic ca fac bine cand ma simt rau...
Nu inteleg de ce nu ma-ntelegi
Cum e sa stai singur si sa te renegi


Strofa 2:
Par un tip calm cand ma izolez
N-o sa-ti mai par atunci cand cedez...
Universul din mine s-a transformat intr-un infern
Sunt un nimeni, nu ma cred un fenomen
Eram cu capu-n nori si-am cazut in depresii
Noaptea-mi colorez cu negru toti peretii
Imi iubesc familia pe care n-o am
Iubirea s-a intors la mine atunci cand nu eram
Inca bag in seama vorbele lor
Hai sa vorbim din priviri daca vorbele dor
M-am nascut sa mor de dorul meu
E foarte usor sa transform totul in greu
Cu tine nu-s frate, bff sau boss
Stiu sa fac urat fiindca nu ma cred frumos
Muzica-mi moare impreuna cu fericirea
Omenirea a distrus omenia...

Trimiteți un comentariu