El Nino si Samurai - CAND LUMINILE SE STING (Versuri)

Versuri

El Nino si Samurai - CAND LUMINILE SE STING (Versuri)
El Nino si Samurai - CAND LUMINILE SE STING (Piesa Oficiala) - (prod. Kid Flash)

Refren:
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...

Strofa 1 (Samurai):
Când luminile se sting tu să fi nici fără jenă
Pierdut în spaţiu şi timp, scrie iar pe afis şi pe banner
La nouă începem să bem, la doişpe suntem pe scenă
La sase e primu' tren, tre' să fugim de blestem
Că veni timpu cu teme şi îţi creează probleme
Că chipu' cu riduri, de dimineaţă devreme
D-acum e mult prea devreme şi sunt în stare d-orice
Şi intru tare în direct, la microfon câte un Jack
Iau două sticle de Bix, inima sare din piept
Le dau trei strofe de rap, p-ormă încep să-i înţep
Le zic că mi se rupe, doar ca eu defapt îi iubesc
Şi mă fac că mă supăr grav când cântă versurile epic
Când prin ţară cu trupa, în difuzoare cu 2-Pac
Mă prinde soarele într-un sat, într-un local numit Cuba
Visez la mare, vin tripat, într-un model bun de scrumat
Şi sunt legumă că am turnat, dar trebuie să mă ridic acum
Am avut aripi de plumb, da' mi le-am smuls de pe trup
Şi acum plutesc, sunt pe drum, trezeste-mă când ajung
Mă văd pe plajă desculţ, cum mă bucur ca un prunc
Nu ştiu nici azi unde sunt, mă urc pe scenă şi înjur
Vreau toate mâinile sus, că poate tre' să mă arunc
Şi dupa show sunt tăcut, împărţim banii, mă culc
A doua zi de la cap, cred că d-asta m-am născut
Şi nu ştiu ce e ăla track, bucăţi din suflet le rup.

Refren:
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...

Strofa 2 (Samurai):
Când luminile se sting, e timpu' să-l aprinzi fără jenă
Nu există spaţiu şi timp, cine ţi-a zis de dilemă?
Mă doare-n pulă, ştii că bag şi cât mai pot să le zic
Tu minte-te la tine în cap că am început să mă schimb
Ştii cât pot să-mi pun în pipă? Cine-i Samurai defapt?
Ştii că îs cameleon liric, la fel ca frate-meu Junk
Da am numai poezii de dat şi le împart cu toţi fraţii
Care ne simt şi înţeleg exact ce înseamnă Bucatti
Dă două shot-uri de apşe, inima-mi bate sălbatic
Am o întrebare de baraj, se învârte casa? Sunt machi
Fă-mi o licoare, ceva magic să mă bage în ceaţă
Să mă arunce în tras, da' să mă ţină în viaţă
Dă-mi o bucată de gheaţă, rece ca zâmbetu' tau
La fel ca sufletu' meu, când îi e dor de tine rău
Şi nu ştiu când ajung acasă, da să mă aştepţi că vin
Apune luna, închide ochii şi luminile se sting.

Refren:
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...

Strofa 3 (El Nino):
Când luminile se sting am microfonu' în mâna dreaptă
Sunt pe scena şi mă înfig în public ca o săgeată
Şi tavanu' se crapă, simt în ceafă frisoane
Am un gol în stomac, sincer nu cred că mi-e foame
Am o mare de oameni, mă arunc în ea şi respir
Ziua bombă cu ceas, noaptea bombă cu fitil
Fraţii mei în public, lângă scenă, trag un fum
Tre' să mă calmez că mâine mă trezesc din somn pe drum
Dau un bum! Fac o sută de milioane, îi mănânc cu marcă
Îi deschid un geam, îi iau pe toţi şi îi arunc
Nu mă plâng, nu mă las până nu-mi ridic casa
O să-mi iau un geamantan ca să nu-i mai car cu plasa
Asta mi-e povestea, noaptea îmi cântă capu'
Să vi să-mi joci la nunta mea că o să mă-nşor cu rapu'
Cânt la două microfoane deodată să mă auzi
Hai, să mă scuzi că nu te-am făcut să râzi
Nu sunt circar, sunt pe val, fac tumble, las
Vorbele să umble, fraierii să bage strâmbe
De unde atâtea c****, ce aprind ei e foc de paie
Mi se-ndoaie când mă pis pe ei direct în mare ploaie!

Bridge:
Cine? Nino! Nino! Nino!
Aha! Aha! Aha! Aha! Aha, yo! Yo!
Aha! Aha! Aha! Aha! Aha, yo! Yo!
Cu Samurai pe felie!

Refren:
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...
Când luminile se sting...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro