JerryCo feat. Jayoh & Amna - Alerg Pe Strada Ta (Versuri)

Versuri

JerryCo feat. Jayoh & Amna - Alerg Pe Strada Ta (Versuri)
JerryCo feat. Jayoh & Amna - Alerg Pe Strada Ta (Single Oficial)

Refren (Amna):
Tu nu stii ce doare
Te faci ca nu-i ce pare
Vreἰ sa am rabdare
Tu nu stii ca doare
Cand dragostea dispare
De ce nu-ti ceri iertare

Alerg pe strada ta

Strofa 1 (JerryCo):
Ti-am lasat o mie de mesaje iar
Stiu ca le-ai vazut, stiu stiu, ai treaba si par prea insistent
Vreau sa ne vedem si sper ca ai citit ce-am postat aseara la party cand nu ai mai venit
Mai vroiam sa spun c-am renuntat la un job
Sa fim in weekend noi doi, non-stop
Si sper ca intr-o zi si-n timpul saptamanii
Da, stiu, vrei s-o luam incet
Incerc sa tἰn pasul, hei dar il pierd
Inima-mi moare, moare incet
Nu mai stiu ce sa fac, as da orice
Sa stii ca am inteles acum tot ce simteai ieri si de ce..

Alerg pe strada ta
Vreau ca tu sa fii drumul meu
Pas cu pas te urmez mereu
Alerg pe strada ta
Vreau ca tu sa fii drumul meu
Pas cu pas te urmez mereu
Alerg pe strada ta

Strada mea, strada mea
Alerg pe strada ta
Strada mea, strada mea
Alerg pe strada ta

Strofa 2 (JerryCo):
Ieri a fost ziua noastra, am petrecut-o la fereastra
E okay, nu-ti face griji urmeaza-ti visul
Sunt langa tine orice ar fi, cred in tot ce crezi tu
Si nu incerc sa te separ de-ai tai prieteni dragi, cumva
Vreau doar sa fiu unul din ei candva
Conduc spre tine, stai, am ceva in ochi, nu e de la drum
Piesa noastra e la radio acum
Asteapta-ma, te rog, vin sa-ti spun ca stiu c-am gresit si nu vreau
Sa mai treaca vreo secunda din viata mea, vreo clipa fara sa fii tu in ea

Alerg pe strada ta
Vreau ca tu sa fii drumul meu
Pas cu pas te urmez mereu
Alerg pe strada ta
Vreau ca tu sa fii drumul meu
Pas cu pas te urmez mereu
Alerg pe strada ta

Tu nu stii ce doare
Te faci ca nu-i ce pare
Vreἰ sa am rabdare
Tu nu stii ca doare
Cand dragostea dispare
De ce nu-ti ceri iertare

Alerg pe strada ta

Strada mea, strada mea
Alerg pe strada ta
Strada mea, strada mea
Alerg pe strada ta

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro