Karie feat. Samurai, Spectru & Johnny King - Cat Sa Pot Sa Trag (Versuri)

Versuri

Karie feat. Samurai, Spectru & Johnny King - Cat Sa Pot Sa Trag (Versuri)
Karie feat. Samurai, Spectru & Johnny King - Cat Sa Pot Sa Trag (Piesa Oficiala) - (prod. Criminalle)

Refren (Spectru):

Strofa 1 (Karie):
e1Karie, unu' care e-n dezvoltare întruna
A ales să facă ceva ce-i place lui printre stele cu Luna
Trage să aducă puțină
Strălucire, un dram de lumină
Le gândește și le îmbină,
A-nceput da' nu mai termină
A-nceput să sară jar și scântei,
Toți se cred acum dumnezei
La toți le place să facă p**a mare fără niciun temei
Se trage tare da' doar din gură,
Se iubesc când nu se înjură
M-am transformat într-o creatură,
Și trag cu dinții fără dantură
Și-mi bag p**a care s-o mai opri din treabă
Monștrii mei nu mă mai fut la cap, ei dau la labă
I-am îngenunchiat pe fraieri da' subtil mă întreabă
Dacă azi fac vreo excepție și-i aduc pe navă
Undeva în mintea mea se pare, e o slăbiciune
Poate e ceva cu care am fost adus pe lume
Și mai bine mor un nimeni decât un fals anume
Motivația mea e cauza, nu-mi trebuie renume

Refren (Spectru):

Strofa 2 (Samurai):
Ah.. eu le-am zis că mi se rupe
Am inima de piatră care nu pune la suflet
Mintea încărcată cu alcool și pagini multe
Conștiința împăcată și o tehnică ce rupe
Ah.. și sunt, oh, setat,
Inima mă întreabă cât mai pot să trag
Nu mai pot să tac, cred că-s obsedat
Ora 4 dimineața și toți dăm din cap
Ah.. prea multe necunoscute
Cum am ajuns aici, da-mi și mie amănunte
Ce oraș e-n clubu' ăsta că-s al dracului de multe
De ce zice toată lumea c-a venit să mă asculte
Ah.. cât să pot să trag
Sufletul îngheață și tot n-o să crap
Știu că vor să cad, da' eu n-o să-i las
Mereu vin cu ceva nou și le dau peste nas

Strofa 3 (Johnny King ):
Invidie și înșelăciune
Prostie, sălbăticiune
Draci în expansiune
Cum să tragi, stricăciune
Universu' e plin de minuni
Frate da' tu vinzi minciuni
Las-o mai moale că suntem mai buni
Nu ești Dumnezeu să te răzbuni
Ca s-ajungi departe tre' să tragi tare
Tre' să tragi cu încăpățânare
Fii liber să gândești, fii tu acel superman
A-a-ascultă vorbe de la wise man!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro