NELI - FALS (Versuri)

Versuri

NELI - FALS (Versuri)
NELI - FALS (OUTRO) - (SINCER2)

Refren:
Tot ce vezi , nu-i adevarat,
Tot ce vezi este fals,
Tot ce vezi nu-i adevarat,
Tot ce auzi este fals,
Tot ce vezi nu-i adevarat,
Tot ce crezi este fals,
Tot ce vezi nu-i adevarat,
Tot ce vezi este FALS,

Strofa 1:
Am in cap ,
O mie de ganduri,
O mie de randuri,
O mie de vise,
O mie de vieti,
O mie de rime,
O mie de dume,
Sublime,
Si mi se pare,
Ca tot adevaru'-l stiam si inainte,
Nu deschideam ochii da'-mi aduc aminte,
Eram doar un pustan smecheras fara minte,
Nu ma gandeam ca o sa traiesc printre cuvinte,
Dar , nu stiu cum de s-a intamplat,
Foarte brusc m-am schimbat,
Am descoperit muzica rap,
Si de atunci cu asta m-am ocupat
Ma vedeai singur stand,
Si ma auzeai compunand,
Aveam cate-un rand ,
In fiecare gand,
Cand trebuia sa tac,
Cantam in gand,
Acum pe beat,
Nu ma vezi plangand,
In schimb ma vezi flamand,
Sunt pregatit sa halesc tot
Sunt pregatit sa halesc tot
Cand scuip la mic vreau sa va aud pe toti,
Hai canta tare cu mine stiu ca poti!

Refren:
Tot ce vezi , nu-i adevarat,
Tot ce vezi este fals,
Tot ce vezi nu-i adevarat,
Tot ce auzi este fals,
Tot ce vezi nu-i adevarat,
Tot ce crezi este fals,
Tot ce vezi nu-i adevarat,
Tot ce vezi este FALS,

Strofa 2:
Toti sunt javre,
Toti vor sa muste,
Rapu' e plin de cacat,
Voi sunteti muste,
Cu creieru' de dimensiunea unei galuste,
Vor sa scoata pistolu' si vor sa ma-mpuste,
Va dati "baieti , baieti" cu spirit de petrecareti,
Da' voi nu spuneti adevaru' nici macar cand sunteti beti,
P'-o piesa mintiti ,
P'-albume mintiti,
Pe mixtape mintiti,
Pe feat-uri mintiti,
Chiar v-ati scrantit,
Voi sunteti tampiti?
Vad in artisti de rap,
Viitori presedinti,
Atitudine naspa ; te dai cel mai baiat,
Tu esti cel mai tare ,
Tu esti cel mai spart
Tu esti cel mai smecher ; ai cele mai tari rime ,
Tu esti TOTUL , nu mai e NIMENI ca tine,
tu ai cele mai tari nume , cele mai tari glume ,
Cele mai tari dume ,
Vrei sa-mi calci pe urme,
Tot ce spui tu e FALS.
Si , lasa-te de tras pe nas,
si , lasa-ne te rog ca nu ai haz,
Si , lasa-te de iarba si da-mi mie pas
Intelegi unde bat ,
Stii ce vreau sa spun,
Vorbesc despre toti rapperii astia care se cred prea buni,
Stiu ca ce zic e-adevarat,
Chiar le pasa,
Dar tineti secret faptu ca si ei stiu ca-s varza,
Stai, stai, stai, stai umpic sa-ti zic,
Alte chestii adevarate ,
Ce mi-am amintit ,
Ai bagat droguri ,
Marfa sintetica,
Si acum ma impingi de la spate sa merg la biserica ,
N-am nimic , nu va urasc , nu port
????,
Dar m-am saturat sa astept,
Sa mai dai tu o duma buna ,
Acum tot ce vorbiti sunt subiecte fumate,
Muzica e o fiinta pe moarte,
Coaie , nu mai aveti o treaba ,
Incep sa rad de voi mai mult decat radeam de garda ,
Ma simt foarte mort desi sunt foarte viu,
Nu vreau sa par arogant , chiar vreau sa fiu,
Fara coaie-n rap ,
Cand te bagi , te bagi degeaba,
Daca nu lovesti in ei ,
O sa ti se fure prada,
Am un mesaj pentru voi ,
"SCHIMBATI-VA" ; "ASCULTATI CE CANTATI , REORIENTATI-VA"
Rappere , reinventeaza-te , agita-te , asculta-te
Iar pe noi astia toti c-o dam bine ,asculta-ne
Respecta-ne , fa asa ceva,
Si apoi o sa vezi cum totu' se va schimba,
Lasa naturaletea sa iasa din tine,
Si fii mai atent la rime,
Nu mai manca cacat,
Asculta muzica , iubeste-o , tine-o , DA' AI IN MORTII MA-TII GRIJA DE EA!

Refren:
CA
Tot ce vezi , nu-i adevarat
Tot ce vezi este fals
Tot ce vezi nu-i adevarat
Tot ce auzi este fals
Tot ce vezi nu-i adevarat
Tot ce crezi este fals
Tot ce vezi nu-i adevarat
Tot ce vezi este FALS

Trimiteți un comentariu