Damian & Brothers feat. Loredana & Connect-R - Mama mea e florareasa (Versuri)

Versuri

Damian & Brothers feat. Loredana & Connect-R - Mama mea e florareasa (Versuri)
Damian & Brothers feat. Loredana & Connect-R - Mama mea e florareasa (Graphic Video)

GYPSY flavor
Devla, devla, devla
Upretele, maskar andre
Ai
Back to the roots
Damian Brothers
Loredana pe replay
Connect-R
Așunes, praleo

Mama mea e florăreasă
Se scoală de dimineață
Vinde florile pe piață
Vinde florile pe piață

Pe-o străduță mică, îngustă
Venea o fetiță-n fustă
Cu ie și cu papuci
Și-o întrebai un’ te duci

Eu mă duc la mama mea
S-o ajut să-și dea marfa
Mă duc s-o ajut și eu
Că e coșu’ mamii greu

Haaaaaai,
Luați garoafe luați,
Haaaaaai
Și vă bucurați

Mama mea e florăreasă
Se scoală de dimineață
Vinde flori și liliac
Pentru fratele meu drag, măi

Mama-n fiecare seară
Când vine din piața mare
Ne-adună pe lângă ea
Și ne dă câte ceva

Am un frate norocos
E mititel și e frumos
Și-i dă bani de jucării
Că suntem șase copii

Haaaaaai,
Luați garoafe luați,
Haaaaaai
Și vă bucurați

Rap
Eu sunt Ștefan, mamă,
Român roman, mamă
Și nu mi-e jenă, mamă,
Nu mi-este teamă, mamă,
Zeamă de zeamă,
Când rădăcina mă cheamă
Bobar cu Damian Brothers și Loredana pe bandă
Gagiii cântă
Și-aruncă lovele pe “Vara nu dorm”
Și uită de rele de neică, de dor
Și uită de piele sunt unul de-al lor
Si poate de mine, depinde ca mâine
Țiganii să schimbe păcatele-n flori
Sunt poate sute de ani, sunt poate sute ani, ani
Copii de români și romani,
Copii de români și romani
Da’ ne desparte mândria
Uităm că Primăverii sau Ferentari
Înseamnă tot România
Mamă

Mama mea e florăreasă
Se scoală de dimineață
Vinde flori și ghiocei
Pentru frățiorii mei, măi

Când vin sărbătorile
Înfloresc zambilele
Floare mândră și frumoasă
Crescută-n grădina noastră

Când vin sărbătorile
Înfloresc zambilele
Își pune broboada lungă
Face buchete și cântă

Haaaaaai,
Luați garoafe luați,
Haaaaaai
Și vă bucurați

Haaaaaai,
Luați garoafe luați,
Haaaaaai
Și vă bucurați

Trimiteți un comentariu