Damian & Brothers feat. Stefan Banica - Da mama cu biciu-n mine (Versuri)

Versuri

Damian & Brothers feat. Stefan Banica - Da mama cu biciu-n mine (Versuri)
Damian & Brothers feat. Stefan Banica - Da mama cu biciu-n mine (Graphic Video)

Foaie verde mărăcine,
Dă, mamă, cu biciu-n mine!
Dă, mamă, cu biciu-n mine,
Ca n-am ascultat de tine!

Draga nenii,
Of, vai vai măi,
De tine daca-ascultam,
Ce fericit eu eram,
Ooooof, măi, măi

Haț
I-auzi
Of

Mamă,dă cu biciu-n mine
Că n-am ascultat de tine, măi
Foaie verde mărăcine, măi
Dă mamă, cu biciu-n mine

Draga nenii,
Of, măi, măi măi,
Draga mea, i-auzi,
De tine daca-ascultam,
Ce fericit eu eram,
Ooooof, măi, măi

Draga nenii,
Of, măi fată, măi,
De tine daca-ascultam,
Ce fericit eu eram,
Ooooof, măi, măi

I-auzi
Of, Of, Haț

Trimiteți un comentariu